خبر فوری

 
 
جان باختن یکی از رهبران قبیله ای در پی تیراندازی در وزیرستان جنوبی
کد خبر :141669886

15:21 1399/04/13


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, پلیس خیبر پختون خوا, تیراندازی, مناطق قبایلی, وزیرستان جنوبی,

در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس به خودروی حامل سردار ملک سر مرجان از رهبران قبایلی در وزیرستان جنوبی وی به همراه چهار تن از همراهان خود جان باخت و یک تن دیگر نیز به شدت زخمی شده است.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس به خودروی حامل سردار ملک سر مرجان از رهبران قبایلی در وزیرستان جنوبی وی به همراه چهار تن از همراهان خود جان باخت و یک تن دیگر نیز به شدت زخمی شده است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، افراد مسلح ناشناس طی اقدامی خودروی حامل سردار ملک سر مرجان را در منطقه مانره از توابع بخش برمل وزیرستان جنوبی هدف قرار دادند که در اثر آن سردار ملک سر مرجان به همراه 4 تن دیگر از سرنشینان جان خود را از دست دادند، همچنین در پی این تیراندازی یک تن نیز به شدت زخمی شده است.

طبق اعلام منابع رسمی، سر مرجان معروف به سرمائی خان صبح امروز از منزل خود به سمت بازار شاه عالم در حرکت بود که توسط سرنشینان ناشناس یک خودروی عبوری هدف حمله قرار گرفت.

در نتیجه تیراندازی افراد مسلح ناشناس، سردار سرمرجان به همراه اسلم خان برادر زاده خود و 2 کارگر جان باخته و پسر سردار سرمرجان نیز به شدت زخمی شد که بلافاصله به بیمارستان شیخ فاطمه واقع در منطقه شاه عالم انتقال یافت.

دو کارگر جان باخته از اهالی استان لکی مروت بودند که در یک پمپ آب دولتی برای سردار سرمرجان فعالیت می کردند.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

ارسال نظر

 
1