خبر فوری

 
 
جان باختن پنج تن در تیراندازی افراد مسلح ناشناس در شهر راجن پور ایالت پنجاب
کد خبر :192000501

09:47 1398/08/20


برچسب ها : پلیس پنجاب, تیراندازی, راجن پور,

در اثر تیراندازی افراد مسلح ناشناس به سوی خودروی پلیس در شهر راجن پور ایالت پنجاب پاکستان، 5 تن از جمله دو نیروی پلیس جان باختند.


 

پنجاب: به گزارش راز نیوز| در اثر تیراندازی افراد مسلح ناشناس به سوی خودروی پلیس در شهر راجن پور ایالت پنجاب پاکستان، 5 تن از جمله دو نیروی پلیس و سه مامور امنیتی سازمان های اطلاعاتی جان باختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، افراد مسلح ناشناس روز گذشته یک خودروی پلیس را در شهر راجن پور ایالت پنجاب هدف قرار دادند که در اثر آن پنج تن از جمله 2 نیروی پلیس به نام های ثقلین شاه دستیار بازرس پلیس و علمدار شاه رئیس پاسبان پلیس جان باختند.

طبق اعلام مقامات پلیس، در اثر این تیراندازی دو نیروی دیگر پلیس نیز زخمی شدند.

نیروهای پلیس تمامی منطقه را به محاصره خود درآورده اند، منابع آگاه این مسئولیت این حمله را متوجه ارتش جمهوری خواه بلوچ می دانند.

این در حالی است که یکی از گروه های مسلح آزادی خواه بلوچ به نام ببرهای آزادی بلوچ(BLT) مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

میران بلوچ سخنگوی ببرهای آزادی بلوچ(BLT) با انتشار بیانیه ای ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت این حمله از جان باختن 8 تن از ماموران سازمان اطلاعات پاکستان(ISI) خبر داد.

وی اظهار داشت: فدائیان بلوچ با محاصره دو خودروی نیروهای امنیتی در حدفاصل مناطق راجن پور و دیره بگتی، اقدام به تیراندازی نمودند که در اثر این حمله هشت تن از ماموران سازمان اطلاعات پاکستان(ISI) جان باخته و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

میران بلوچ خاطرنشان کرد این افراد در بازداشت و ناپدید نمودن شهروندان بلوچ نقش داشتند.

ارسال نظر

 
1