خبر فوری

 
 
جان باختن عضو فعال جنبش حفاظت از پشتون توسط پلیس
کد خبر :2087039642

21:22 1397/11/13


برچسب ها : PTM, ارتش, پاکستان, پشتون,

در اثر خشونت نیروهای پلیس ، عضو فعال جنبش حفاظت از پشتون به نام آرمان لونی در استان لورالائی ایالت خیبر پختون خوا جان باخت .


 

به گزارش راز نیوز ، در اثر خشونت نیروهای پلیس عضو فعال جنبش حفاظت از پشتون به نام آرمان لونی در استان لورالائی ایالت خیبر پختون خوا جان باخت . گفتنی است رهبران این جنبش طی پیام هایی جداگانه با تایید خبر فوق ابراز داشته اند که در اثر خشونت نیروهای پلیس و زخمی شدن وی ، او را به بیمارستان منتقل کردیم که به دلیل عدم تحمل جراحات وارده وی به لقاء الهی پیوست .

گفتنی است آرمان عضو کمیته مرکزی جنبش حفاظت از پشتون بوده است . وی پس از حملات انجام شده در لورالائی ایالت خیبر پختون خوا طی انجام تظاهرات علیه این حملات ، مورد ضرب وشتم پلیس قرار گرفت . این امر موجب عصبانیت شدید اعضای جنبش نامبرده شده و احتمال تظاهرات علیه این اقدام خشونت آمیز در مناطق مختلف از پاکستان نیز وجود دارد .

 

لازم به ذکر است که دو روز گذشته نیز نیروهای امنیتی تظاهرات کنندگان جنبش PTM  در مقابل باشگاه خبرنگاران شهر کویته ایالت بلوچستان را هدف ضربات باطوم و گاز اشک آور قرار داده و 5 تن از اعضای جنبش را نیز دستگیر کردند .

گفتنی است نام آرمان لونی عضو فعال جنبش PTM که در اثر خشونت نیروهای پلیس جان باخته است در حال خاضر ترند کشور پاکستان است .

ارسال نظر

 
1