خبر فوری

 
 
جان باختن عضو ارتش آزادی بخش بلوچستان در شهرستان قلات
کد خبر :161431590

12:27 1401/01/10


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, بلوچستان, جوخه مرگ, جیئند بلوچ, درگیری مسلحانه, سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ, عملیات ارتش پاکستان, قلات,

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ اعلام کرد: طی درگیری بین نیروی های ما و ارتش پاکستان در تاریخ 25 مارس (5 فروردین) در منطقه کوهستانی شهرستان قلات ایالت بلوچستان، چندین سرباز ارتش پاکستان و جوخه مرگ کشته و زخمی شدند و یکی از نیروهای ما به نام خالد حسین معروف به رشید به شهادت رسید.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ اعلام کرد: طی درگیری بین نیروی های ما و ارتش پاکستان در تاریخ 25 مارس (5 فروردین) در منطقه کوهستانی شهرستان قلات ایالت بلوچستان، چندین سرباز ارتش پاکستان و جوخه مرگ کشته و زخمی شدند و یکی از نیروهای ما به نام خالد حسین معروف به رشید به شهادت رسید.

وی افزود: درگیری بین نیروهای ما و ارتش پاکستان زمانی آغاز شد که نیروهای ارتش پاکستان عملیات هوایی و زمینی را علیه نیروهای ما در منطقه مذکور آغاز کردند. نیروهای ما طی این درگیری تعداد زیادی از نیروهای ارتش پاکستان و جوخه مرگ را به هلاکت رسانده و مانع از پیشروی آن ها شدند. طی این درگیری یکی از نیروهای ما به نام خالد حسین معروف به رشید به شهادت رسید.

وی گفت: خالد حسین معروف به رشید ساکن شهر نرمک در سال 2014عضو ارتش آزادی بخش بلوچ شده و در عملیات های متعددی که در شهرها و مناطق کوهستانی علیه ارتش پاکستان انجام شد، شرکت کرد.

وی همچنین گفت: ارتش آزادی بخش بلوچ و تمام مردم بلوچستان هیچگاه شهدای خود را فراموش نخواهند کرد و انتقام خون شهدای بلوچستان از طریق آزاد سازی کامل این ایالت گرفته خواهد شد.

ارسال نظر

 
1