خبر فوری

 
جان باختن رهبر محلی حزب جمعیت علمای اسلام (ف) به همراه فرزند و شاگردش طی تیراندازی افراد ناشناس در اسلام آباد
کد خبر :1214691072

12:35 1399/12/10


برچسب ها : (حزب جمعیت علمای اسلام (ف, اسلام آباد, ترور, تیراندازی,

مفتی اکرام توحیدی به همراه پسر 13 ساله و شاگردش طی تیراندازی افراد ناشناس در اسلام آباد جان خود را از دست داد. به گفته رئیس کلانتری منطقه، حادثه، ترور بوده است. عامل این حمله دستگیر شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| منابع وابسته به حزب جمعیت علمای اسلام شاخه فضل الرحمن JUI از جان باختن مفتی اکرام توحیدی فرزند سعید الرحمن توحیدی از رهبران محلی حزب و امام جماعت مسجد صدیق اکبر به همراه پسر 13 ساله و شاگردش طی تیراندازی افراد ناشناس در محدوده کلانتری بهاره کوکی در پایتخت پاکستان خبر داده و گفتند: این حادثه شب گذشته در بازار واقع در خیابان پرنس رخ داده است.

نیروی پلیس به محض اطلاع از این حادثه، با حضور در محل اجساد را به پزشکی قانونی منتقل کرد. عمرخان افسر پلیس منطقه ابراز داشت که تحقیقات در رابطه با این حادثه ادامه دارد، درحالیکه حبیب الرحمن رئیس کلانتری منطقه طی گفتگو با رسانه ها ابراز داشت که ظاهرا حادثه، ترور بوده و تحقیقات همه جانبه درحال انجام است، به زودی به متهمان خواهیم رسید.  

شایان ذکر است به دلیل عدم ثبت شکایت و تشکیل پرونده، تعداد زیادی از هواداران مفتی اکرام توحیدی به خیابانها آمده و ضمن مسدود کردن بزرگراه منتهی به شهر مری، درحال تحصن در میدان باره کهوپر هستند. قاری کرامت الرحمان از رهبران محلی حزب جمعیت علمای اسلام ابراز داشت که مقتول از افراد فعال بود، درحالیکه تاکنون پرونده تشکیل نشده است. وی علت این حادثه را کارکرد ناقص دولت عنوان کرد و گفت: تا دستگیری قاتلان مقتولین، تحصن ادامه خواهد داشت.

 

تکمیلی:

نیروی پلیس اسلام آباد از دستگیری متهم این حادثه خبر داد و گفت: متهم شاهد الرحمن طی عملیات جستجوی نیروهای امنیتی از منطقه هنگو دستگیر شده و به جرم خود نیز اعتراف کرده است.

ارسال نظر

 
1