خبر فوری

 
 
جان باختن دو نیروی پلیس در تیراندازی افراد مسلح ناشناس در اسلام آباد پاکستان
کد خبر :2024361099

10:08 1398/05/31


برچسب ها : اسلام آباد, افراد مسلح ناشناس, پلیس اسلام آباد, تیراندازی,

در اثر تیراندازی افراد مسلح ناشناس به ایست و بازرسی پلیس در نزدیکی میدان تره بار اسلام آباد، 2 نیروی پلیس جان باخته و یک تن دیگر نیز زخمی شد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز در اثر تیراندازی افراد مسلح ناشناس به ایست و بازرسی پلیس در نزدیکی میدان تره بار اسلام آباد، 2 نیروی پلیس جان باخته و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای پلیس مستقر در یکی از مراکز ایست و بازرسی، در حین تفتیش خودروها بودند که هدف تیراندازی افراد مسلح ناشناس قرار گرفتند که در اثر آن یک نیروی پلیس به نام ثقلین در دم جان باخت و یکی دیگر از نیروهای پلیس به نام خرم تنولی پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات جان باخت.

همچنین در اثر این تیراندازی یک از نیروهای پلیس به نام جهانزیب مجروح شد، وضعیت عمومی وی مساعد گزارش شده است.

محمد عامر ذوالفقار خان رئیس پلیس پایتخت پاکستان با پیگیری این حمله تروریستی دستور تشکیل دو تیم تحقیقاتی برای شناسایی عوامل این حمله را داده است.

عبدالعزیز یوسفزئی سخنگوی گروهک تروریستی حزب الاحرار از شاخه های جنبش طالبان پاکستان مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

در حالی که منابع پلیس اسلام آباد از جان باختن 2 تن در این حمله خبر داده اند، سخنگوی گروهک حزب الاحرا مدعی شده است در این حمله علاوه بر 2 نیروی پلیس، یک افسر مبارزه با تروریسم نیز جان باخته است.

ارسال نظر

 
1