خبر فوری

 
 
جان باختن دو نظامی و کشته شدن دو تروریست در عملیات ارتش پاکستان در وزیرستان جنوبی
کد خبر :2141340417

14:56 1401/01/24


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, تحریک طالبان پاکستان, عملیات ارتش پاکستان, عملیات نظامی, محمد خراسانی, وزیرستان جنوبی,

در جریان عملیات نیروهای امنیتی ارتش پاکستان علیه تروریست ها در منطقه انگوراده وزیرستان جنوبی دو تروریست به هلاکت رسیدند، علاوه بر این دو نظامی ارتش پاکستان از جمله یک افسر درجه دار جان باختند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در جریان عملیات نیروهای امنیتی ارتش پاکستان علیه تروریست ها در منطقه انگوراده وزیرستان جنوبی دو تروریست به هلاکت رسیدند، علاوه بر این دو نظامی ارتش پاکستان از جمله یک افسر درجه دار جان باختند.

اداره روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه ای اعلام داشت: حوالی ساعات پایانی شب سه شنبه درگیری میان نیروهای ارتش پاکستان و تروریست ها در منطقه انگوراده در وزیرستان جنوبی آغاز گردید که در نتیجه آن دو تروریست به هلاکت رسیدند.

طبق گفته اداره روابط عمومی ارتش پاکستان، از محل مخفیگاه تروریست ها مقادیری سلاح به همراه مهمات کشف و ضبط گردید.

این نهاد افزود: نیروهای امنیتی توانستند به صورت هوشمندانه و موثر مخفیگاه تروریست ها را شناسایی و مورد حمله قرار دهند، تروریست های به هلاکت رسیده در عملیات های مختلف تروریستی علیه نیروهای امنیتی نقش داشتند.

در جریان این عملیات یک سرگرد ارتش پاکستان به نام شجاعت حسین با سن 30 سال و از اهالی منطقه توبه تیک سینگ ایالت پنجاب و یک سرباز به نام عمران خان با سن 27 سال و از اهالی نصیرآباد جان باختند.

از سوی دیگر محمد خراسانی سخنگوی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه ای اعلام داشت: حوالی ساعت 12 شب گذشته ارتش پاکستان بر مبنای اطلاعات محرمانه خود عملیاتی را علیه مجاهدان تحریک طالبان پاکستان در منطقه سرکندا در بخش وانه واقع در وزیرستان جنوبی آغاز نمود.

وی افزود: مجاهدان در واکنش به این اقدام ارتش پاکستان به تیراندازی علیه نیروهای ارتش پرداختند و با نافرجام گذاشتن کمین ارتش هفت نظامی از جمله سرگرد شجاعت را به هلاکت رسانده و 4 تن دیگر را نیز زخمی کردند.

سخنگوی تحریک طالبان پاکستان همچنین مدعی شد در این عملیات تمامی عناصر این گروه جان سالم به در بردند، ارتش برای سرپوش نهادن بر روی شکست مفتضحانه خود همچون گذشته اقدام به شلیک به سوی مناطق مسکونی به وسیله بالگردهای نظامی نمود که همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر

 
1