خبر فوری

 
 
جان باختن دست کم 4 نظامی ارتش پاکستان در حملات مختلف جبهه آزادی بخش بلوچستان در کیچ
کد خبر :1383381650

16:21 1400/04/05


برچسب ها : ارتش پاکستان, بخش مند, جبهه آزادی بخش بلوچستان, حصارکشی, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از جان باختن دست کم 4 نظامی ارتش پاکستان در حملات جداگانه در مناطق مختلف شهرستان کیچ خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از جان باختن دست کم 4 نظامی ارتش پاکستان در حملات جداگانه در مناطق مختلف شهرستان کیچ خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای ابراز داشت: فدائیان ما حوالی ساعت هشت و نیم صبح امروز نیروهای ارتش پاکستان را که در حال حصارکشی در منطقه مرزی شیراز در منطقه مند از توابع کیچ بودند را به وسیله سلاح های سنگین و خودکار هدف قرار دادند که در نتیجه آن سه نظامی ارتش پاکستان به هلاکت رسیدند.

وی افزود: فدائیان ما نیروهای کمکی که برای امداد رسانی به نظامیان کشته شده در محل حضور یافته بودند را نیز هدف قرار دادند که در نتیجه آن یک نظامی دیگر ارتش پاکستان نیز کشته شد.

گهرام بلوچ گفت: نیروهای نظامی پاکستانی مستقر در یکی از مراکز ایست و بازرسی در منطقه نیز برای هدف قرار دادن فدائیان بلوچ تلاش نمودند که با شکست مواجه شدند، در این حمله ماشین آلات و دستگاه های موجود نیز دچار آسیب شدند.

ارسال نظر

 
1