خبر فوری

 
 
جان باختن بازرس سابق رنجرز کراچی طی حمله افراد مسلح ملی گرای سند
کد خبر :881741597

18:11 1399/04/18


برچسب ها : ارتش انقلابی سندهو دیش, انفجار نارنجک, نیروهای رنجرز, کراچی,

عاشق حسین بازرس بازنشسته رنجرز کراچی در اثر انفجار نارنجک دستی طی حمله افراد ناشناس، جان خود را از دست داد. تکمیلی: ارتش انقلابی سندهو دیش SRA مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.


کراچی: به گزارش راز نیوز| سرپرست ارشد پلیس طی گفتگو با اصحاب رسانه از انفجار نارنجک دستی طی حمله افراد ناشناس در مغازه ای در منطقه سچل بلاول گوت خبر داد و گفت: عناصر ناشناس سوار بر موتورسیکلت، پس از پرتاب نارنجک دستی به داخل مغازه، از محل متواری شدند. گفتنی است طی این حمله، عاشق حسین بازرس بازنشسته رنجرز و صاحب مغازه جان خود را از دست داد.

 

هرچند تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است، اما مسئولیت بیش تر حملات مشابه را گروه ملی گرای مسلح سند موسوم به SRA بر عهده می گرفته است. نیروی پلیس و رنجرز با حضور در محل، عملیات جستجوی عناصر را آغاز کرده اند. 

تکمیلی: سودهو سندی سخنگوی ارتش انقلابی سندهو دیش موسوم به SRA در بیانیه ای مسئولیت این حمله را برعهده گرفته و گفت: امروز، افسر اسبق رنجرز، عضو تیم عملیاتی رنجرز و جاسوس محلی را بوسیله نارنجک دستی هدف قرار داده و به هلاکت رساندیم. هر شخصی که نقش جاسوس یا تسهیل امر ارتش پاکستان طی عملیات هایش در سند را برعهده داشته باشد، خواه از مردم سند باشد یا نه، قطعا به سزای اعمالش خواهد رسید. وی افزود: حملات تا آزادی کامل سرزمین سند ادامه خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1