خبر فوری

 
 
جان باختن بازرس دایره مبارزه با تروریسم پلیس پیشاور در تیراندازی عناصر تحریک طالبان پاکستان
کد خبر :780421431

13:34 1399/11/12


برچسب ها : بازرس پلیس, پلیس پیشاور, پلیس خیبر پختون خوا, تحریک طالبان پاکستان, تیراندازی, دایره مبارزه با تروریسم,

در پی تیراندازی عناصر ناشناس در مقابل زندان مرکزی شهر پیشاور مرکز ایالت خیبر پختون خوا خوشدل بازرس دایره مبارزه با تروریسم پلیس پیشاور جان باخت، در این حمله محافظ وی نیز دچار جراحت شد.


پیشاور: به گزارش راز نیوز| در پی تیراندازی عناصر ناشناس در مقابل زندان مرکزی شهر پیشاور مرکز ایالت خیبر پختون خوا خوشدل بازرس دایره مبارزه با تروریسم پلیس پیشاور جان باخت، در این حمله محافظ وی نیز دچار جراحت شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو راکب موتورسیکلت شب گذشته خوشدل بازرس دایره مبارزه با تروریسم پلیس را در خودروی وی مقابل زندان مرکزی پیشاور هدف تیراندازی قرار دادند که در اثر آن وی در دم جان خود را از دست داد.

مهاجمان پس از این حمله موفق به فرار از محل شدند، بلافاصله پس از این حمله نیروهای امنیتی با حضور در محل تیراندازی منطقه را به محاصره خود درآورده و محافظ مجروح بازرس پلیس را به بیمارستان منتقل نمودند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش پاکستان نیز در نزدیکی مرکز ایست و بازرسی واقع در منطقه اتم کلی بخش بائزئی از توابع شهرستان مهمند اجنسی هدف حمله عناصر ناشناس قرار گرفتند.

در پی این حمله که توسط سلاح تک تیرانداز و از منطقه ای ناشناس صورت گرفت یک نظامی ارتش پاکستان جان باخت، نیروهای ارتش پاکستان پس از این حمله با استفاده از توپخانه مناطق اطراف را هدف قرار دادند.

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان با انتشار بیانیه ای مسئولیت این دو حمله را بر عهده گرفت.

ارسال نظر

 
1