خبر فوری

 
جاری بودن درگیری ها در افغانستان
کد خبر :2022328664

15:03 1400/04/07


برچسب ها : افغانستان, طالبان افغانستان, نیروهای امنیتی افغانستان, وزارت دفاع افغانستان,

وزارت دفاع افغانستان پس از درگیری های بین سربازان افغانستان و طالبان افغان در استان پکتیا بخش مرزاکا، بیان کرد: در عملیاتی که توسط نیروهای امنیتی افغانستان انجام شد، 11 نفر از طالبان و یک تن از نیروهای پاکستانی کشته شده است.


 

افغانستان : به گزارش راز نیوز | وزارت دفاع افغانستان پس از درگیری های بین سربازان افغانستان و طالبان افغان در استان پکتیا بخش مرزاکا، بیان کرد: در عملیاتی که توسط نیروهای امنیتی افغانستان انجام شد، 11 نفر از طالبان و یک تن از نیروهای پاکستانی کشته شده است.

وزارت دفاع طی بیانیه ای در صفحه مجازی توئیتر خود نوشت: همچنین شش تن از نیروهای امنیتی افغانستان در این عملیات زخمی شدند.

لازم به ذکر است که این روزها در افغانستان ، در حالی که عقب نشینی نیروهای خارجی ادامه دارد ، درگیری ها میان طالبان و نیروهای امنیتی افغانستان نیز بار دیگر به وضوح دیده میشود.

در روزهای اخیر ، مقامات افغانستان اظهارداشتند که چندین تن از طالبان افغان تسلیم ما شده اند ، در حالی که ادعاهای مشابهی از سوی طالبان مبنی بر تسلیم شدن نیروهای امنیتی افغانستان، به گوش میرسد.

در بیانیه ای که وزارت دفاع افغانستان بعد از ظهر روز دوشنبه صادر کرد، آمده است که : سرانجام، عملیات نیروهای امنیتی منجر به کشف و ضبط  چهار موتورسیکلت دشمن ، تعداد زیادی مهمات و مواد منفجره شد.

در همین حال در یک توییت، وزارت دفاع افغانستان بیان کرد: حملات هوایی نیروهای افغانستان به مخفیگاه های طالبان افغان در حال شدت گرفتن است.

ارسال نظر

 
1