خبر فوری

 
تیپ ۲۱ ارتش هند که متشکل از اقلیت سینگ میباشد از شرکت درهرگونه تجاوز علیه پاکستان خوداری کرد۔
کد خبر :609794390

22:26 1397/12/15


برچسب ها : ارتش, اقلیت, پاکستان, تیپ, سینگ, فروپاشی, ھند,

پارلمان جهانی سینگ قبل از این هم موضع خود را نسبت به جنگ علیه پاکستان ابراز نموده بود و اظهار داشت که از هر گونه جنگ علیه پاکستان خود داری خواهیم کرد۔


 

 

پارلمان جهانی سینگ قبل از این هم موضع خود را نسبت به جنگ علیه پاکستان ابراز نموده بود و اظهار داشت که از هر گونه جنگ علیه پاکستان خود داری خواهیم کرد۔

 

به گزارش راز نیوز به نقل از اردو پواینت تیپ ۲۱ ارتش هند که متشکل از  اقلیت سینگه میباشد از شرکت درهرگونه تجاوز علیه پاکستان خوداری نمود همچنین قبل از این پارلمان جهانی سینگ موضع خود را نسبت به جنگ علیه پاکستان ابراز نموده بود و اظهار داشت که از هر گونه جنگ علیه پاکستان خود داری خواهیم کرد۔

 

طبق اطلاعاتی که بدست رسیده است ارتش هند از درون منجر به فروپاشی است که تعداد زیادی از ارتشیان هند از اقدامات هند علیه پاکستان ابراض نگرانی کرده و از شامل شدن در تجاوزات هند علیه پاکستان خوداری کردند۔

 

به گفته بعضی از منابع تصمیم عدم شرکت تیپ اقلیت های سینگ یکی از شورش های بزرگ داخلی در تاریخ ارتش هند می باشد۔

 

پارلمان جهانی سینگ به تمامی افراد سینگ که در هند سکونت اختیار کرده اند هدایت  کردهراز گونه حمله علیه پاکستان خود داری کنند و در این جنگ شرکت نکنند. پارلمان جهانی سیک همچنین به  سربازان سیک  که در ارتش هند می باشند تاکید کرد که از هرگونه جنگ علیه پاکستان خوداری کنند. اعضای رهبران مجلس سینگ ها نیز در این باره گفتند که  مودی یک حاکمی افراط گرای هندو است این جنگ جنگ هندوهای است که ذهنیت افراط گرایی را دارند۔

 

رهبران این اقلیت اظهار داشتند که اهداف مودی در جنگ با پاکستان تسلط و حاصل کردن قدرت برای افراطی های هندو در شبه قاره می باشد و بنا بر این دلیل ارتشیان و افراد سینگ نباید در این جنگ شرکت کنند۔

 

رهبران این جنبش اظهار داشت با آزادی خلبان هندی عمران خان بزرگ بودن شخصیت خود را ثابت کرد و همچنین از اقدامات عمران خان برای برقراری امنیت بین دو کشور قدر دانی میکنیم۔

 

ارسال نظر

 
1