خبر فوری

 
 
تیم 6 نفره سعودی برای بررسی تدارکات و تدابیر امنیتی، پیش از بن سلمان به پاکستان آمدند
کد خبر :193612584

13:40 1397/11/25


برچسب ها : دولت پاکستان, عربستان سعودی, عربستان و پاکستان, محمد بن سلمان, ولیعهد عربستان سعودی,

در آستانه سفر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی به پاکستان، تیم 6 نفره جهت بررسی اقدامات و تدابیر امنیتی صورت گرفته، وارد اسلام آباد شد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز به نقل از دیلی پاکستان، در آستانه سفر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی به پاکستان، تیم 6 نفره جهت بررسی اقدامات و تدابیر امنیتی صورت گرفته، وارد اسلام آباد شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، این تیم 6 نفره در یک هواپیمای خصوصی از کوالالامپور پایتخت مالزی به پاکستان آمده اند تا تمامی اقدامات و تدابیر امنیتی صورت گرفته از سوی مقامات دولت پاکستان را مورد بررسی قرار دهند.

در آستانه سفر ولیعهد عربستان سعودی، تدابیر امنیتی در سطح شهر اسلام آباد به شدت افزایش یافته است و گفته میشود در جریان حضور دو روزه محمد بن سلمان و هیئت همراه در اسلام آباد، تمامی مسیرهای رفت و آمد عمومی مسدود خواهد ماند و دسترسی به سرویس های شبکه تلفن همراه نیز قطع خواهد شد.

همچنین همزمان با ورود هواپیمای حامل محمد بن سلمان به داخل حریم هوایی پاکستان هواپیماهای نظامی  نیروی هوایی پاکستان، آن را تا زمان فرود در فروگاه نورخان اسلام آباد همراهی خواهند نمود و پرواز هرگونه هواپیمای مسافربری و یا باری در حریم هوایی پاکستان طی این مدت ممنوع خواهد بود.

ارسال نظر

 
1