خبر فوری

 
 
تیر اندازی ارتش اسرائیل در نوار غزه 1 کشته و 24 زخمی به جای گذاشت
کد خبر :743882317

12:43 1397/07/13


برچسب ها : اسرائیل, رژیم صهیونیستی, شهید, ظلم, فلسطین,

بیت المقدس اشغالی : ارتش اسرائیلی با تیر اندازی در نوار غزه باعث شهید شدن یک نوجوان فلسطینی شد در حالی که 24 نفر دیگر نیز زخمی شدند.


تیر اندازی ارتش اسرائیل در نوار غزه 1 کشته و 24 زخمی به جای گذاشت

 

بیت المقدس اشغالی  : ارتش اسرائیلی با تیر اندازی در نوار غزه باعث شهید شدن یک نوجوان فلسطینی شد در حالی که 24 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

 

به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری اکسپرس : ارتش اسرائیلی با تیر اندازی در نوار غزه یک نوجوان فلسطینی را به شهادت رساند و 24 نفر دیگر زخمی شدند که سریعا توسط نیرو های امنیتی به مراکز پزشکی برای درمان منتقل شدند ، بلا فاصله پس از رسیدن نوجوان شهید شده به بیمارستان مردم به رفتار رژیم صهیونیست نسبت به این نوجوان دست به اعتراض زدند.

 

 

مردم فلسطین در تعداد زیاد برای ادای نماز میت بر نوجوان شهید فلسطینی حضور یافتند و علیه رژیم صهیونیست دست به اعتراض زدند و شعار های خود با عنوان آزادی از دست حکومت غاصب اسرائیلی مطرح کردند.

 

براساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین : ارتش اسرائیل با استفاده از گاز های اشک آور سعی در پراکنده نمودن اعتراض کنندگان پرداخت و در اثر تیراندازی ارتش اسرائیل با گلوله های پلاستیکی به سمت معترضین تعداد زیادی نیز زخمی شدند.

ارسال نظر

 
1