خبر فوری

 
 
تیراندازی نیروهای پلیس عربستان سعودی بر کارگران پاکستانی
کد خبر :859946794

15:24 1397/11/04


برچسب ها : پاکستان, عربستان سعودی, کارگر,

نیروهای پلیس عربستان سعودی برای پراکنده کردن تظاهرات کنندگان پاکستانی در شهرک صنعتی این کشور ، به سوی تظاهرات کنندگان تیراندازی کرده و تعدادی را نیز دستگیر کردند .


 

به گزارش راز نیوز ، نیروهای پلیس عربستان سعودی برای پراکنده کردن تظاهرات کنندگان پاکستانی در شهرک صنعتی این کشور ، به سوی تظاهرات کنندگان تیراندازی کرده و تعدادی را نیز دستگیر کردند .

گفتنی است این تظاهرات کارگران پاکستانی به دلیل عدم دریافت حقوق 4 ماهه انجام شده است . براساس گزارش رسانه ها طی درگیری بوجود آمده میان تظاهرات کنندگان و نیروهای پلیس ، پلیس شروع به تیراندازی مستقیم به سوی تظاهرات کنندگان کرد که این امر باعث زخمی شدن تعدادی از کارگران شده است ؛ پس از آن نیز تعدادی از کارگران دستگیر و به زندان انتقال داده شدند ‌.

قبل از این نیز رسانه های پاکستان طی خبرهایی از تظاهرات کارگران پاکستانی به دلیل عدم پرداخت حقوقشان منتشر کرده بودند ‌.

ناگفته نماند که تظاهرات کنندگان به منظور تاخیر چند ماهه در دریافت حقوق در منطقه البجیل عربستان در مقابل دفتر مرکزی یکی از شرکت های معروف تظاهرات کردند . درمیان تظاهرات کنندگان ، افرادی از کشورهای پاکستان ، بنگلادش و دیگر کشورها حضور داشتند ‌.

تظاهرات کنندگان در بیاناتی از رفتار نامناسب شرکت گفته و ابراز داشتند که به دلیل تاخیر 4 ماهه در دریافت حقوق ، با مشکلات زیادی روبرو شده اند .

ارسال نظر

 
1