خبر فوری

 
 
توصیه کارشناسان آمریکای به ترامپ
کد خبر :1464449833

17:44 1397/09/18


برچسب ها : آمریکا, افغانستان, پاکستان, کاخ سفید,

توصیه کارشناسان آمریکایی به ترامپ : برای بهبودی روابط با پاکستان نخست وزیر پاکستان را برای بازدید از آمریکا دعوت کنید.


 

به گزارش راز نیوز، کارشناسان آمریکایی به ترامپ توصیه کردند که برای بهبودی روابط با پاکستان از نخست وزیر این کشور برای سفر به آمریکا دعوت کند. طبق جزئیات بدست آمده روابط پاکستان و آمریکا هیچ وقت یکسان نبوده، گاهی رغبت آمریکا به پاکستان بیشتر بوده و بعضی اوقات هم آمریکا ساز مخالفت با پاکستان را سر داده است.

در حکومت سابق پاکستان نیز رفتار نا مناسب ترامپ ، بر روابط دو کشور اثر منفی گذاشته بود . چندی پیش نخست وزیر پاکستان به سخنان تند ترامپ علیه پاکستان، جواب کوبنده و قاطعی داده بود ، که بعد از آن بین روابط دو کشور تنش زیادی دیده می شود . چند روز پس از پاسخ نخست وزیر پاکستان ، ترامپ در نامه ای به نخست وزیر پاکستان خواستار کمک پاکستان در افغانستان شد.

کارشناسان آمریکایی گفتند ، خیلی خوب شد که ترامپ برای درخواست کمک از پاکستان به جای توییتر از نامه کتبی استفاده کرده است. در مصاحبه های اخیر نخست وزیر پاکستان معلوم می شود که رخ سیاست های پاکستان از آمریکا به چین و روسیه تغییر یافته است .

آقای مائیکل رائتس گفت، رئیس جمهور آمریکا برای بهبودی روابط بین این دو کشور لازم است که از عمران خان برای بازدید از کاخ سفید دعوت کند و شخصا با عمران خان به مذاکرات بپردازد .

ارسال نظر

 
1