خبر فوری

 
 
توافق کنسولگری ترکیه و انجمن بازرگانان نخ پاکستان در خصوص تقویت روابط فیمابین
کد خبر :2103949347

17:17 1399/11/09


برچسب ها : پاکستان, پاکستان و ترکیه, ترکیه, کراچی, کنسولگری ترکیه,

طی بازدید مسول تجارت کنسولگری ترکیه از دفتر انجمن بازرگانان نخ پاکستان (پائما) توافقی میان دو طرف برای تقویت همکاری ها صورت گرفت.


کراچی: به گزارش راز نیوز| طی بازدید مسول تجارت کنسولگری ترکیه از دفتر انجمن بازرگانان نخ پاکستان (پائما) توافقی میان کنسولگری ترکیه در کراچی و انجمن بازرگانان نخ پاکستان (پائما) به منظور تقویت تلاش های مشترک جهت ارتقاء تجارت و سرمایه گذاری دوجانبه انجام گرفته است که این امر باعث کشف مسیر های جدید در زمینه اقتصاد به ویژه بخش های سرمایه گذراری خواهد شد و بر تبادل هیئت های تجاری نیز تمرکز صورت می گیرد.

ایوب یلدرم مسول تجاری کنسولگری ترکیه طی بازدید از دفتر و سخنرانی، ضمن ابراز اطمینان از هرگونه همکاری ممکن، اظهار داشت که توافقنامه تجارت آزاد و تفاهم نامه همکاری بین ترکیه و پاکستان تحول قابل توجهی در تجارت دوجانبه است که دو کشور می توانند از آن برای تقویت روابط تجاری دوجانبه و تقویت بیشتر اقتصاد خود بهره ببرند. وی از عملکرد صنعت نرم افزار پاکستان قدردانی کرد و آرزو کرد که ترکیه بتواند از تخصص صنعت نرم افزار پاکستان بهره مند شود درحالیکه آماده همکاری برای ارتقاء صنایع نخ، پارچه و منسوجات است.

مسول تجارت کنسولگری در ادامه اظهار داشت که پس از بهبودی اپیدمی کووید 19، نشست های تجاری بین بازرگانان دو کشور برگزار می شود. وی در پاسخ به  سوال کمیته اجرایی اظهار داشت که همکاری کامل برای افتتاح دفتر بازرگانی در ترکیه هرگونه همکاری لازم را انجام خواهد داد و این اقدام مهمی در چارچوب جبهه استراتژیک اقتصادی بین دو کشور خواهد بود.

ارسال نظر

 
1