خبر فوری

 
 
توافق پاکستان و آمریکا در زمینه مقابله با کودک ربایی
کد خبر :2034415948

14:12 1399/04/26


برچسب ها : امضای توافقنامه, پاکستان و آمریکا, کودک ربایی,

مقامات پاکستان و آمریکا توافقنامه ی مربوط به همکاری در زمینه مقابله با موارد کودک ربایی را به امضاء رساندند، این توافقنامه از دهم مهرماه سال جاری به صورت رسمی اجرایی خواهد شد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مقامات پاکستان و آمریکا توافقنامه ی مربوط به همکاری در زمینه مقابله با موارد کودک ربایی را به امضاء رساندند، این توافقنامه از دهم مهرماه سال جاری به صورت رسمی اجرایی خواهد شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای اعلام نمود پاکستان و آمریکا در زمینه حل و فصل پرونده های قضایی مربوط به حضانت کودکان مطابق قوانین و ضوابط بین المللی به توافق رسیدند.

طبق این توافقنامه دو کشور اقدامات ویژه ای را جهت انجام وظایف مشترک خود در زمینه حفاظت از کودکان را اجرایی خواهند نمود، پرهیز از اختلافات میان والدین کودک در خصوص حضانت کودکان و حل و فصل پرونده های بین المللی از نخستین اولویت های این توافقنامه می باشد.

وزارت امور خارجه آمریکا ابراز داشت: امضای این توافقنامه به گسترش همکاری های دو کشور و تقویت مناسبات دوجانبه منجر خواهد شد، کنوانسیون لاهه برای پیشگیری از آدم ربایی و بازگشت ایمن کودکان در سطح بین المللی دارای نقش کلیدی است و مشارکت پاکستان در این کنوانسیون بسیار خوشایند است.

ارسال نظر

 
1