خبر فوری

 
 
توافق صد میلیارد روپیه ای هند برای خرید تسلیحات نظامی از رژیم صهیونیستی
کد خبر :1202210830

10:52 1397/08/03


برچسب ها : باراک 8, رژیم صهیونیستی, هند,

شرکت هوا فضای رژیم صهیونیستی اعلام کرد طی توافق صورت گرفته با شرکت دولتی الکترونیک هند،این شرکت به مبلغ صد میلیارد و 380 میلیون روپیه، موشک های زمین به هوا را بر روی ناوهای جنگی هند نصب خواهد نمود.


 

تل آویو:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری تایمز آف اندیا،شرکت هوا فضای رژیم صهیونیستی اعلام کرد طی توافق صورت گرفته با شرکت دولتی الکترونیک هند،این شرکت به مبلغ صد میلیارد و 380 میلیون روپیه، موشک های زمین به هوا را بر روی ناوهای جنگی هند نصب خواهد نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده،شرکت هوافضای اسرائیل طی این توافق موظف به تامین سیستم دفاع هوایی موسوم به(LRSAM) برای ناوهای جنگی نیروی دریایی هند خواهد بود.

این سیستم دفاعی متعلق به سیستم دفاع موشکی باراک 8 است که به دفاع هوایی و موشکی میپردازد و نیروی دریایی رژیم صهیونیستی نیز این نوع سیستم دفاعی را در اختیار دارد.

شرکت هوافضای اسرائیل خبر داده است که سیستم دفاعی باراک 8 یک سیستم بسیار پیشرفته ای است که با استقبال کشورهای مختلف واقع شده است و حجم فروش این سیستم دفاع موشکی در سال گذشته به 6 میلیارد دلار رسیده است.

نمرود شیفر رئیس شرکت هوافضای رژیم صهیونیستی گفت:هند بازار بسیار مهمی برای رژیم صهیونیستی جهت فروش سلاح است و ما به دنبال افزایش سطح همکاری ها با هند هستیم.

دو کشور هند و رژیم صهیونیستی علاوه بر همکاری در زمینه های نظامی و دفاعی،در حال توسعه روابط در بخش کشاورزی و فناوری مربوطه هستند.

سال گذشته نیز اسرائیل سیستم دفاع موشکی به مبلغ 2 میلیارد دلار را به هند به فروش رسانده بود و پس از آن دو طرف در خصوص ساخت سیستم دفاع موشکی موسوم به باراک 8 به توافق رسیدند.

ناگفته نماند سیستم دفاع موشکی باراک 8،حاصل همکاری مشترک وزارت دفاع اسرائیل و سازمان تحقیقات دفاعی هند است و در حال حاضر هر دو کشور این سیستم دفاعی را در اختیار دارند.

ارسال نظر

 
1