خبر فوری

 
 
توافق در زمینه افزایش همکاری های دوجانبه طی دیدار حمزه شهباز با سرکنسول جدید چین
کد خبر :1734983600

16:26 1401/03/12


برچسب ها : پاکستان و چین, پروژه سی پیک, تجارت, حمزه شهباز شریف, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری, سروزیر, سرکنسول چین, سرکنسول چین در لاهور, وزیر ارشد ایالت پنجاب,

ژاؤ شیرین سرکنسول جدید چین در شهرستان لاهور با حمزه شهباز وزیر ارشد ایالت پنجاب دیدار کرد که براساس گزارش در این بین در مورد گسترش روابط دوجانبه، افزایش همکاری ها در پروژه های سی پیک و در بخش های جدید تبادل نظر صورت گرفت.


لاهور: به گزارش راز نیوز| ژاؤ شیرین سرکنسول جدید چین در شهرستان لاهور با حمزه شهباز وزیر ارشد ایالت پنجاب دیدار کرد که براساس گزارش در این بین در مورد گسترش روابط دوجانبه، افزایش همکاری ها در پروژه های سی پیک و در بخش های جدید تبادل نظر صورت گرفت.

در این دیدار، مقامات دو کشور جهت برداشتن گام های فوری برای دادن ابعاد و سوی جدیدی به همکاری های آتی توافق کردند. سرکنسول جدید چین، گفت: موضع شما در مورد خدمت به مردم قابل ستایش است و چین یک دوست قابل اعتماد برای پاکستان می باشد، چین در مسیر رفاه و توسعه در کنار پاکستان است و برای افزایش سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی، تجارت و سرمایه گذاری به صورت مشترک فعالیت خواهیم کرد.

حمزه شهباز ضمن ابراز اهمیت همکاری چین با پاکستان در بخش های ساخت و توسعه، خاطر نشان ساخت که در دوران نخست وزیری شهباز شریف، کار بر روی ابعاد جدیدی از روابط اقتصادی پاکستان و چین آغاز شده است. پروژه های سی پیک در سفر کشورمان به سمت رشد پایدار حائز اهمیت بسزایی هستند و روابط در سطح مردمی میان دو کشور را نیز تقویت خواهیم بخشید. ما برای آینده با در نظر گرفتن ابعاد جدید سی پیک، برنامه ریزی خواهیم کرد.

ارسال نظر

 
1