خبر فوری

 
 
توافق اسلام آباد و آنکارا برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های ترکیه ای در بخش مسکن پاکستان
کد خبر :1907116190

12:29 1399/08/29


برچسب ها : انجمن اقتصادی پاکستان_ترکیه, پاکستان و ترکیه, سرمایه گذاری, گسترش همکاری, مسکن,

گروه های تجاری_عمرانی پاکستان و ترکیه در نشست اخیر مشترک خود در اسلام آباد در زمینه سرمایه‌گذاری شرکت‌های ترکیه ای در بخش ساخت و ساز املاک و مستغلات به توافق رسیدند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| گروه های تجاری_عمرانی پاکستان و ترکیه در نشست اخیر مشترک خود در اسلام آباد در زمینه سرمایه‌گذاری شرکت‌های ترکیه ای در بخش ساخت و ساز املاک و مستغلات به توافق رسیدند.

نشست مشترک پاکستان و ترکیه روز گذشته به میزبانی شفیق اکبر رئیس گروه شرکتهای ساختمانی پاکستان و با حضور رئیس انجمن بازرگانان ترکیه و هیئت بازرگانی اسپانیا در اسلام آباد برگزار گردید.
شفیق اکبر رئیس گروه شرکتهای ساختمانی پاکستان در این نشست با اشاره به فرصت های سرمایه گذاری موجود در بخش ساخت و ساز مسکن در پاکستان خواستار حضور شرکتهای ترکیه ای در این بخش و بهره‌برداری از فرصت‌های موجود شد.
مصطفی ساک رئیس گروه شرکتهای ترکیه ای نیز در این نشست ضمن اشاره به همکاری بیش از پیش شرکتهای ترکیه ای از تقویت مناسبات دوستانه میان پاکستان و ترکیه خبر داد.
وی اظهار داشت: پاکستان و ترکیه در حال رایزنی در زمینه توافقنامه های مورد علاقه هستند که به تقویت همکاری‌های تجاری دوجانبه در بخشهای مختلف از جمله حمل و نقل، ارتباطات، تولیدات، گردشگری و غیره کمک خواهد کرد.
در این نشست حماد اظهر و شهریار آفریدی وزرای دولت فدرال پاکستان و عثمان دار دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان به ایراد سخنرانی پرداختند و علاوه بر آن سفیر ترکیه و ذوالفقار بخاری دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

 
1