خبر فوری

 
تهدید زنان و دختران با استفاده از نام تحریک طالبان پاکستان در خیبر پختون خوا
کد خبر :610320313

17:51 1400/12/24


برچسب ها : افراد ناشناس, ایالت خیبر پختون خوا, بیانیه, پلیس خیبر پختون خوا, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان,

افراد ناشناس در ایالت خیبر پختون خوا دست به اقدامات مردم هراسی زده اند به طوری که با استفاده از نام گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان بیانیه ای صادر کرده و اقدام به تهدید علیه زنان و مردان کرده اند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | افراد ناشناس در ایالت خیبر پختون خوا دست به اقدامات مردم هراسی زده اند به طوری که با استفاده از نام گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان بیانیه ای صادر کرده و اقدام به تهدید علیه زنان و مردان کرده اند.

در این بیانیه ای که بدون مهر و امضای رسمی تحریک طالبان پاکستان می باشد، زنان و دختران تهدید شده اند که بدون شخص محرم از خانه خارج نشوند، در عیر این صورت برخورد سختی متوجه این گونه افراد خواهد شد.

به گفته منابع پلیس، مقامات ارشد پلیس کمیته ای را برای بررسی این نامه تشکیل داده و گفتند: جستجوی کسانی که در حال گسترش ترس و استرس میان مردم هستند ادامه دارد.

به گفته  پلیس ایالت خیبر پختون خوا، عده ای از اشرار با استفاده از نام تحریک طالبان پاکستان سعی در برهم زدن نظم و امنیت و ایجاد ترس در منطقه را دارند که تحقیقات در مورد آنها نیز آغاز شده است.

 

ارسال نظر

 
1