خبر فوری

 
 
تهدید جدی برای تمامی رهبران سیاسی، احتمال حمله به 65 نفر گزارش شده است
کد خبر :1884140108

11:40 1397/04/29


اسلام آباد: کمیته برسی امور داخلی توسط سازمان ملی مبارزه با تروریسم پاکستان تشکیل شد. پس از این نشست سازمان مبارزه با تروریسم اعلام کرد شواهدی وجود دارد که طبق آن خطر حمله به 65 نفر وجود دارد. این درحالی است بازرس کل بلوچستان اعلام کرد تروریست انتحاری مستونگ شناسایی شد و این حمله را داعش انجام داده است.


 

اسلام آباد: کمیته برسی امور داخلی توسط سازمان ملی مبارزه با تروریسم پاکستان تشکیل شد. پس از این نشست سازمان مبارزه با تروریسم اعلام کرد شواهدی وجود دارد که طبق آن خطر حمله به 65 نفر وجود دارد. این درحالی است بازرس کل بلوچستان اعلام کرد تروریست انتحاری مستونگ شناسایی شد و این حمله را داعش انجام داده است.

 

جلسه خصوصی کمیته امور داخلی در روز پنجشنبه در اتاق جلسات پارلمان زیر نظر سناتور رحمن ملک تشکیل شد. علاوه بر اعضا کمیته نماینده دفتر مرکزی، نماینده سازمان مبارزه با تروریسم، دبیر امور خارجه، دبیر شورای انتخابات، دبیر بازرس کل از تمامی ایالت ها شرکت به عمل آوردند. پیش از شروع جلسه فاتحه ای برای شهداء مستونگ خوانده شد.

 

رئیس کیمته رحمن ملک عنوان کرد بعضی از کشور های دشمن در تلاش اند تا بتوانند پاکستان را ناامن کنند. متاسفانه کمپین انتخابات ناامن بود. هارون بلور، سراج رئیسانی و مردمان دیگر شهید شدند که تأثیر منفی بر اذهان مردم گذاشت. ما همیشه به افغانستان کمک کردیم اما هیچ وقت جواب دوستانه ای دریافت نکردیم، اطلاعات افغانستان با ایمان بر هند همیشه علیه پاکستان اقدام کرده است. در نزدیکی انتخابات پاکستان از افغانستان برای حملات تروریستی سؤاستفاده میشود.

 

دبیر شورای انتخابات بابر یعقوب گفت شورای انتخابات کاملا بی طرف عمل میکند. ما باهیچ حزبی ارتباط نداریم. ناظران انتخاباتی از سرتاسر جهان برای نظارت بر انتخابات پاکستان وارد کشور شدند، برای نظارت کاغذ آرای پلمب شده از ارتش کمک دریافت خواهیم کرد، ما توسط تمامی اداره ها پشتیبانی میشویم، ما کاغذ آرای پلمب شده را در تاریخ 22 تحویل خواهیم داد، امنیت روز انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار است،18 هزار کمپین انتخابات به دوربین مداربسته مجهز شده اند، 20 هزار کمپین انتخاباتی حساس داریم، در روز انتخابات 16 میلیون نفر درحال انجام وظیفه خواهند بود، از این 16 میلیون نفر 8 ملیون نفر نیرو های امنیتی و 7 هزار نفر کمسیون انتخابات را تشکیل میدهند. وی افزود 4 میلیون پلیس و بیش از 3 میلیون جوانان ارتش حضور خواهند داشت که جادارد از ارتش پاکستان تشکر میکنیم.

 

طبق خبرگزاری (اکسپرس نیوز) نائب دبیر سازمان مبارزه باتروریسم دکتر سلمان عنوان کرد طبق اطلاعات به دست آمده 65 نفر در معرض ترور هستند که این 65 نفر شامل مهمترین کاندید های انتخاباتی اند، بیشترین خطر از جانب تحریک طالبان پاکستان است، رئیس جدید طالبان پاکستان بسیار خطرناک است زیرا او با تمامی گروه های مخالف متهد شده است. او از حزب تروریستی داعش و احراالشام بیشتر برای ما خطرآفرین است. طالبان پاکستان از طرف حزب MQM لندن نیز دستور حمله دارند.

 

بازرس کل اسلام آباد نیز در سخنان خود خطاب به کمیته عنوان کرد برای پلیس 68 بار تهدیدنامه ارسال شده است که دراین نامه اسمامی نخست وزیر سابق شاهد خاقان عباسی و عمران خان رئیس حزب PTI (تحریک انصاف)  نیز ذکر شده است.

 

طبق اعلام یکی از شبکه های خبری پاکستان بازرس کل بلوچستان محسن بت مهاجم انتحاری در مستونگ را شناسایی کرد در حالی که یکی از بازرس های  پلیس خیبرپختون خواه ادعی کرده است که نقش اصلی حمله کننده به هارون بلور دستگیر شده است.

ارسال نظر

 
1