خبر فوری

 
 
تهدید به براندازی دولت عمران خان توسط وزیر دفاع
کد خبر :1749070597

13:32 1399/11/13


برچسب ها : پاکستان, پرویز ختک, تهدید, عمران خان, نخست وزیر پاکستان, وزیر دفاع پاکستان,

پرویز ختک وزیر دفاع کشور پاکستان طی سخنرانی در محفل خصوصی ضمن تهدید به براندازی دولت عمران خان نخست وزیر فعلی بیان داشت که اگر من بخواهم می توانم در یک روز دولت عمران خان را برکنار کنم.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| پرویز ختک وزیر دفاع کشور پاکستان طی سخنرانی در محفل خصوصی  ضمن تهدید به براندازی دولت عمران خان نخست وزیر فعلی بیان داشت که اگر من بخواهم می توانم در یک روز دولت عمران خان را برکنار کنم، اما به دلیل مهربانی های عمران خان این کار را نمی کنم، از هرکس پشتیبانی می کنم به اوج و آسمان می رسد و از هرکس کناره گیری کنم و پشتیبانی اش نکنم به صفر تبدیل می شود، اپوزیسیون به من احترام می گذارد و من نیز از اعضای مجلس مراقبت می کنم.

گفتنی است عمران یعقوب روزنامه نگار ارشد طی تحلیل این بیانات گفت که این پیامی برای نخست وزیر جهت انتخاب افراد وزیر دفاع به عنوان سناتور در مجلس سنا بود، این تهدید نیز به منظور عدم ارائه بلیط سنا به افراد پرویز ختک توسط عمران خان صورت گرفته است.

ناگفته نماند پرویز ختک پس از جنجالی شدن این بحث در رسانه ها در بیانیه ای گفت: رمز موفقیت ما عمران خان است، من در سخنرانی خود پس از این جمله گفته بودم که با عمران خان رو راست هستم و از او ممنونم، رمز موفقیت در بخش انتخاباتی ما، تلاش های من و همکاری عمران خان است. ما تمامی احزاب و افراد متحد شده در انتخابات علیه خود را شکست خواهیم داد.

ارسال نظر

 
1