خبر فوری

 
 
تنصیب ژنرال سرفراز علی به سمت ریاست سازمان اطلاعاتی MI از ثمرات تحصن فضل الرحمن / احتمال استعفای ژنرال باجوا
کد خبر :1133596496

18:21 1398/08/26


برچسب ها : MI, ارتش پاکستان, ژنرال باجوا, ژنرال سرفراز علی, سازمان اطلاعات پاکستان,

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز طبق گزارش های به دست آمده ژنرال سرفراز علی به سمت ریاست سازمان اطلاعاتی MI پاکستان منصوب شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز طبق گزارش های به دست آمده ژنرال سرفراز علی به سمت ریاست سازمان اطلاعاتی MI پاکستان منصوب شد.

این در حالی است که 24 آبان ماه فضل الرحمن تحصن خود را به یکباره پس از چهارده روز به پایان رساند. قابل ذکر است فضل الرحمن توسط یکی از لابی های ارتش پاکستان پشتیبانی میشد که خواستار برکناری عمران خان از سمت نخست وزیری و یا دریافت رده مناسبی در راستای قدرت بالای کشور بود. از طرفی خبر ها حاکی از بازنشتگی رئیس ارتش پاکستان ژنرال باجوا هستند. خبر های گذشته حاکی از آن بودند که با نزدیک شدن زمان بازنشستگی ژنرال باجوا از سمت فرماندهی ستاد ارتش پاکستان، عمران خان نسخت وزیر این کشور طی حکم نامه ای مدت زمان خدمت ژنرال باجوا را برای 3 سال توسیع بخشد اما بر اساس اطلاعات سری و خصوصی راز نیوز، عمران خان این حکم نامه را صادر نخواهد کرد. به احتمال زیاد ژنرال باجوا بزودی استعفای خود را اعلام خواهد کرد که پس از آن این سمت به ژنرال سرفراز علی واگزار خواهد شد. ژنرال سرفراز علی یکی از افراد لابی ارتش پاکستان است که از فضل الرحمن حمایت کاملی انجام میدادند تا بتوانند به خواسته خود دست یابند.

 

ژنرال سرفراز علی

ارسال نظر

 
1