خبر فوری

 
 
تماس شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان به همتای کره جنوبی
کد خبر :1700118429

22:52 1399/01/22


برچسب ها : پاکستان, پاکستان و کره جنوبی, تماس تلفنی, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه کره جنوبی, کره جنوبی,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان با کهنگ کیوانگ وزیر امور خارجه کره جنوبی تماس تلفنی برقرار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان با کهنگ کیوانگ وزیر امور خارجه کره جنوبی تماس تلفنی برقرار کرد. در این تماس در مورد وضعیت ویروس کرونا و عوارض جانبی ناشی از شیوع ویروس کرونا مرود بحث قرار گرفت. به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان: دو وزیر برای مقابله با ویروس کرونا بر ادامه دادن روند مشاورت توافق کردند. شاه محمود قریشی از اقدامات به موقع توسط کره جنوبی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد. وی در ادامه از وزیر امور خارجه کره جنوبی در مورد مراقبت ویژه از شهروندان پاکستانی در کره جنوبی ابراز تشکر کرد. وی همتای کره جنوبی خود را از اقدامات عملی پاکستان برای مقابله با این ویروس آگاه ساخت.

شاه محمود قریشی خاطر نشان کرد تهیه دارو و مواد غذایی با وجود حکومت نظامی در کشمیر اشغالی بسیار دشوار است. اکنون با توجه به شیوع ویروس کرونا هند را باید تحت فشار قرار داد تا حکومت نظامی در کشمیر اشغالی برداشته شود.

در آخر هر دو وزیر بر لزوم همکاری جهانی برای مقابله با چالش ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع این فاجعه تاکید کردند. وزرای امور خارجه دو کشور توافق کردند که این مجموعه مشاورت را برای شکست کرونا ادامه دهند.

ارسال نظر

 
1