خبر فوری

 
 
تماس سازمان روابط عمومی ارتش پاکستان با شرکت فیس بوک
کد خبر :1050233068

23:43 1398/01/15


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, پاکستان, فیس بوک, کشمیر,

سازمان روابط عمومی ارتش پاکستان ادعای فیس بوک در مورد حساب های مسدود شده را رد کرد.


 

به گزارش راز نیوز، سازمان روابط عمومی ارتش پاکستان در مورد ادعای جدید فیس بوک با این شرکت تماس گرفت. سازمان روابط عمومی ارتش پاکستان در مورد حساب های مسدود شده فیس بوک اعلام کرد که این حساب ها تحت مدیریت سازمان روابط عمومی ارتش پاکستان نیستند.

سازمان روابط عمومی ارتش پاکستان ادعای فیس بوک در مورد حساب های مسدود شده را رد کرد. چندی پیش شرکت فیس بوک چند حساب کاربری را که در مورد موضوع کشمیر در حال فعالیت بودند را مسدود کرد و اعلام کرد این حساب ها تحت مدیرت سازمان روابط عمومی ارتش پاکستان در حال فعالیت بودند.

پس از این ادعای شرکت فیس بوک، سازمان روابط عمومی ارتش پاکستان طی تماس با این شرکت در مورد حساب های مسدود شده شفاف سازی کرد.

اکنون پس از این تماس، شرکت فیس بوک اعلام کرد که در حساب های مسدود شده محتوای قابل اعتراض وجود ندارد. حمایت از وطن و ارتش کشور موارد قابل اعتراض نیستند.

لازم به ذکر است شرکت فیس بوک تمام حساب هایی که در زمینه موضوع کشمیر در حال فعالیت هستند را مسدود می کند. به گفته منابع محلی به علت نبودن نمایندگی شرکت فیس بوک در پاکستان شرکت فیس بوک قادر به درک وضعیت داخلی پاکستان نیست.

ارسال نظر

 
1