خبر فوری

 
 
تماس تلفنی وزیر امور خارجه پاکستان با همتای عراقی/تاکید بر حل مشکلات صدور وزیرا
کد خبر :2092189787

12:54 1397/07/30


برچسب ها : ابراهیم الجعفری, پاکستان, زائران پاکستانی, شاه محمود قریشی, عراق,

شاه محمود قریشی با همتای عراقی خود طی یک تماس تلفنی در خصوص مسائل پیش روی زائران حسینی اربعین و تاخیر سفارت عراق در پاکستان در صدور ویزا برای زائران بحث و گفتگو کردند.


 

اسلام آباد:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری تقریب،شاه محمود قریشی با همتای عراقی خود طی یک تماس تلفنی در خصوص مسائل پیش روی زائران حسینی اربعین و تاخیر سفارت عراق در پاکستان در صدور ویزا برای زائران بحث و گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش،شاه محمود قریشی در این تماس تلفنی با وزیر امور خارجه عراق وی را از مشکلات زائران پاکستانی با خبر کرد و گفت:با وجود باز شدن فرآیند صدور ویزا از سوی سفارت عراق، در حال حاضر نیز تعداد زیادی از زائران همچنان منتظر نهایی شدن روند صدور ویزا برای آغاز سفر خود میباشند و سفارت عراق باید با جدیت به امر صدور ویزا توجه نماید.

ابراهیم الجعفری وزیر امور خارجه عراق نیز نسبت به تسریع روند صدور ویزا برای زائران پاکستانی اطمینان دهی کرد.

لازم بذکر است با توجه به مسائل امنیتی و حفظ جان زائران حسینی،این زائران را در تعداد چندین دستگاه اتوبوس و تحت  اسکورت نیروهای امنیتی از شهر کویته به مرز تفتان منتقل میکنند که بر این اساس روزهای زیادی از سفر زائران در این مسیر به هدر میرود فلذا همگی زوار خواهان آن هستند هرچه سریعتر خود را به عراق رسانده تا بتوانند در عبادت و تجمع عظیم عاشقان حسینی در مسیر نجف-کربلا حضور به هم رسانند.

ارسال نظر

 
1