خبر فوری

 
تماس تلفنی وزیر امور خارجه پاکستان با همتای جدید چینی خود
کد خبر :1487751793

17:41 1401/10/19


برچسب ها : بلاول بوتو زرداری, پاکستان و چین, تماس تلفنی, روابط دوجانبه, گفتگوی تلفنی, مکالمه تلفنی, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه چین, کین گانگ,

بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان طی تماس تلفنی با کین گانگ وزیر امور خارجه جدید چین، بابت انتصاب وی در این سمت تبریک گفت.


اسلام آباد: به گزارش راز راز نیوز| بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان طی تماس تلفنی با کین گانگ وزیر امور خارجه جدید چین، ضمن عرض تبریک به او بابت انتصاب وی در این سمت، اظهار داشت: پاکستان و چین دوستان و شرکای سرسخت با سابقه طولانی حمایت و همکاری متقابل هستند و از شرکت فعال چین در اجلاس "پاکستان مقاوم در برابر اقلیم" که به میزبانی سازمان ملل و پاکستان در ژنو سوئیس برگزار شد، تشکر و قدردانی می کنیم.

وی اظهار داشت: کمک سخاوتمندانه و به موقع چین برای بازسازی پس از سیل، آسایش را برای میلیون ها نفر در پاکستان به ارمغان آورده است و به عنوان نمونه ای درخشان از همکاری بین المللی عمل کرده است.

گفتنی است وزرای خارجه دو کشور ضمن رایزنی در مورد امور مورد علاقه مشترک، عزم دو کشور برای پیشبرد مشارکت استراتژیک مبتنی بر همکاری دوجانبه را ابراز داشتند.  

ارسال نظر

 
1