خبر فوری

 
 
تماس تلفنی نخست وزیر پاکستان با ولیعهد امارات
کد خبر :177750338

18:49 1399/11/18


برچسب ها : افزایش روابط, امارات, امارات متحده عربی, پاکستان, پاکستان و امارات متحده عربی, تماس تلفنی, روابط دو جانبه, شیخ محمد بن زاید آل نهیان, عمران خان, ولیعهد ابوظبی, ولیعهد امارات متحده عربی,

عمران خان نخست وزیر پاکستان با ولیعهد امارات متحده عربی و معاون عالی فرماندهی امور امارات شیخ محمد بن زاید، تماس تلفنی برقرار کرد.در این تماس دو طرف متعهد شدند که روابط پاکستان و امارات را بیش از پیش تقویت کنند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | به گفته منابع کاخ نخست وزیری پاکستان، عمران خان نخست وزیر پاکستان با ولیعهد امارات متحده عربی و معاون عالی فرماندهی امور امارات شیخ محمد بن زاید، تماس تلفنی برقرار کرد.

در این تماس دو طرف متعهد شدند که روابط پاکستان و امارات را بیش از پیش تقویت کنند.

نخست وزیر عمران خان و شیخ محمد بن زاید همچنین در مورد روابط دو جانبه و موضوعات مورد علاقه متقابل به بحث و گفتگو پرداختند. علاوه بر این، وضعیت فعلی ویروس کرونا و مسائل منطقه ای و جهانی نیز مورد توجه دور طرف قرار گرفت.

لازم به ذکر است که چند روز پیش اخباری مبنی بر اینکه نشانه های بهبودی روابط پاکستان با امارات و عربستان سعودی بیش از پیش نمایان شده است منتشر شده بود.

شایان ذکر است که امارات متحده عربی و عربستان سعودی تصمیم گرفته اند تسهیلات 1 میلیارد دلاری ارائه شده به پاکستان را حفظ کنند. این تصمیم دو کشور حاشیه خلیج فارس به عنوان یک گام بزرگ و رو به جلو در روابط آنها با پاکستان قرار گرفته است.

ارسال نظر

 
1