خبر فوری

 
 
تلاش هیئت حاکمه نظامی پاکستان برای تبرئه نمودن سرکرده گنگ بزرگ کراچی از طریق فشار بر دستگاه های قضایی
کد خبر :1738883704

13:06 1399/12/30


برچسب ها : ارتش پاکستان, زندان مرکزی کراچی, عذیر بلوچ, هیئت حاکمه نظامی پاکستان,

به دنبال بازداشت یکی از عوامل اصلی هیئت حاکمه نظامی پاکستان به نام عذیر بلوچ سرکرده ارشد یکی از گروه های گنگ کراچی، این هیئت نظامی در تلاش است تا از طریق اعمال فشار بر دستگاه های قضایی این کشور و مسئولان این دستگاه ها وی را تبرئه نمایند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| به دنبال بازداشت یکی از عوامل اصلی هیئت حاکمه نظامی پاکستان به نام عذیر بلوچ سرکرده ارشد یکی از گروه های گنگ کراچی، این هیئت نظامی در تلاش است تا از طریق اعمال فشار بر دستگاه های قضایی این کشور و مسئولان این دستگاه ها وی را تبرئه نمایند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دادستان عمومی پرونده عزیز بلوچ در جریان بررسی یکی از جرائم پرونده قضایی عذیر بلوچ سرکرده گنگ بزرگ کراچی به بررسی جرم استفاده از سلاح و مواد منفجره پرداخت.

در این جلسه دادرسی که در مجتمع قضایی زندان مرکزی کراچی برگزار گردید، دادستان عمومی در تشریح دلایل تبرئه چندین مرتبه عذیر بلوچ از ابعاد جدید مداخله هیئت حاکمه نظامی در پرونده این سرکرده گروه گنگ کراچی پرده برداشت.

وی در شرح دلایل تبرئه عذیر بلوچ از اتهامات وارده خاطرنشان کرد: افراد وابسته به عذیر بلوچ و گروه گنگ وی به صورت مسلسل گواهان و دادستان این پرونده را مورد تهدید قرار می دهند، سال گذشته نیز یکی از شاهدان اصلی و افسر تحقیقی پرونده وی به نام شهباب حیدر توسط اعضای باند عذیر بلوچ به قتل رسیدند و دیگر افسران تحقیقی و شاهدان پرونده از سوی اعضای باند عذیر بلوچ مورد تهدید قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه جان اعضای دستگاه های قضایی و مسئولان پرونده عذیر بلوچ در خطر قرار دارد تصریح کرد: شاهدان پرونده عذیر بلوچ به دلیل ترس از دست دادن جان خود از حضور در جلسات دادرسی در دادگاه خودداری می ورزند، بنابراین باید امنیت لازم برای حفظ جان شاهدان و مسئولان این پرونده تامین گردد، دادگاه مهلت لازم برای حضور شاهدان پرونده را فراهم نماید.

ارسال نظر

 
1