خبر فوری

 
 
تلاش سران تکفیری برای تطهیر بنی امیه و یزید بن معاویه و وارد کردن آنان به مقدسات اسلامی
کد خبر :1398321764

17:02 1400/06/11


برچسب ها : (حزب جمعیت علمای اسلام (ف, افراد تکفیری, اورنگزیب فاروقی, پاکستان, تحریک لبیک, تروریست, تروریسم, سپاه صحابه, شیعه, شیعیان پاکستان, کنفرانس, یزید,

اورنگزیب فاروقی در راس یک کنفرانس با شرکت علمای تکفیری در صدد تنگ کردن دایره فشار علیه شیعیان پاکستان و تطهیر بنی امیه و یزید بن معاویه هستند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| اورنگزیب فاروقی سرکرده گروه تروریستی سپاه صحابه که چند روزی است درحال انجام دیدار های مختلف با علمای مطرح اهل سنت در پاکستان و کراچی است، طی نشستی با حضور علمای مطرح اهل سنت در کراچی، تلاش های خود برای وارد کردن بنی امیه به ویژه یزید ابن معاویه قاتل نوه پیامبر اکرم (ص) به مقدسات اسلامی، را افزایش داده است.

این نشست که در یکی از هتل های کراچی و با عنوان "تحفظ ناموس صحابه" طی کنفرانس "تمامی جناح ها" برگزار شد، هدف آن مقدس نمودن، تطهیر و وارد دایره مقدسات اسلامی کردن یزید ابن معاویه و بنی امیه بوده است. در این نشست افرادی چون قاضی احمد نورانی از علمای بریلوی اهل سنت و رهبر جمعیت علمای پاکستان، مولانا یوسف سلفی اهل حدیث و دیگر علمای غیرمشهور تکفیری شرکت و عزم خود جهت تلاش برای رسیدن به هدف فوق الذکر و تنگ کرده دایره فشار بر شیعیان پاکستان را ابراز داشتند.

 

شایان ذکر است عناصر گروه های ممنوعه سپاه صحابه و تحریک لبیک، جمعیت علمای اسلام (ف) در همین راستا و به منظور تطهیر یزید ابن معاویه در سراسر پاکستان پرونده سازی های واهی و دروغین علیه شیعیانی که یزید را مورد لعن قرار می دهند، درج و ثبت کرده اند.

اورنگزیب فاروقی طی سخنرانی در این کنفرانس از حمایت مفتی تقی عثمانی از این تلاش و کوشش ها خبر داد.

ارسال نظر

 
1