خبر فوری

 
 
تقدیر وزیر امور خارجه پاکستان از کمک‌های ارسالی فرانسه برای سیل زدگان در جریان دیدار با رئیس جمهور این کشور
کد خبر :509981259

14:20 1401/06/30


برچسب ها : آمانوئل مکرون, اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل, امانوئل مکرون, بلاول بوتو زرداری, پاکستان و فرانسه, رئیس جمهور فرانسه, نیویورک, وزیر امور خارجه پاکستان,

وزیر امور خارجه پاکستان در جریان دیدار با رئیس جمهور فرانسه از کمک‌های ارسالی این کشور برای سیل زدگان پاکستانی تقدیر نمود.


نیویورک: به گزارش راز نیوز| وزیر امور خارجه پاکستان در جریان دیدار با رئیس جمهور فرانسه از کمک‌های ارسالی این کشور برای سیل زدگان پاکستانی تقدیر نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان که به همراه هیئت عالی رتبه برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک حضور دارد با انتشار پیامی در توییتر از دیدار با آمانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در حاشیه این نشست خبر داد.

وی در این پیام خود عنوان داشت: از دولت فرانسه برای کمک‌های ارسالی جهت احیای زندگی مردم آسیب دیده در پاکستان تقدیر می‌کنیم، تغییرات آب و هوایی یک بحران جهانی است که نیازمند همکاری مشترک در سطح بین‌المللی است.

وزیر امور خارجه پاکستان افزود: فرانسه در اواخر سال جاری میلادی نشستی در این زمینه را برگزار خواهد کرد که هدف از آن بررسی اقدامات لازم جهت مقابله با تغییرات اقلیمی و آب و هوایی و نیز مشارکت در بازسازی مناطق آسیب دیده ناشی از سیل خواهد بود.

ارسال نظر

 
1