خبر فوری

 
 
تقدیر نخست وزیر پاکستان از کمک‌های عربستان سعودی در گفتگوی تلفنی با ولیعهد این کشور
کد خبر :867058110

10:34 1401/05/24


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, گفتگوی تلفنی, محمد بن سلمان, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, ولیعهد عربستان سعودی,

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در گفتگوی تلفنی با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی از همکاری‌ها و کمک‌های عربستان سعودی برای ایجاد ثبات و توسعه اقتصاد پاکستان تقدیر نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در گفتگوی تلفنی با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی از همکاری‌ها و کمک‌های عربستان سعودی برای ایجاد ثبات و توسعه اقتصاد پاکستان تقدیر نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان روز گذشته با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی به صورت تلفنی به رایزنی پرداخت.

وی در این گفتگوی تلفنی آرزوی موفقیت و سلامتی برای شاه سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی نمود.

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن تبریک هفتاد و پنجمین سالگرد استقلال پاکستان، آرزوی توسعه و آبادانی برای این کشور کرد.

مقامات دو کشور در جریان این گفتگوی تلفنی در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و ریاض و موضوعات سیاسی و امنیتی منطقه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شهباز شریف و بن سلمان همچنین به بررسی پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه تصمیمات صورت گرفته در جریان سفر نخست وزیر پاکستان به عربستان سعودی در آوریل سال جاری پرداختند.

دو طرف بر لزوم تسریع همکاری‌های مشترک در بخش‌های تجارت، سرمایه گذاری و انرژی میان پاکستان و عربستان سعودی تأکید ورزیدند.

نخست وزیر پاکستان با اشاره به همکاری‌های گذشته عربستان سعودی با پاکستان در برهه‌های حساس و دشوار از همکاری اخیر ریاض در زمینه ایجاد ثبات و توسعه اقتصادی تقدیر نمود.

وی همچنین از ولیعهد عربستان سعودی برای سفر به پاکستان دعوت به عمل آورد.

ارسال نظر

 
1