خبر فوری

 
 
تقدیر باکو از مواضع پاکستان در قبال مناقشه مرزی میان آذربایجان و ارمنستان
کد خبر :1335248356

15:17 1399/07/15


برچسب ها : آذربایجان و ارمنستان, پاکستان و آذربایجان, پاکستان و ارمنستان, حکمت حاجی اف, دستیار رئیس جمهوری آذربایجان در امور سیاست خارجی, قره باغ,

دستیار رئیس جمهوری آذربایجان در امور سیاست خارجی از مواضع پاکستان در خصوص مناقشات مرزی آذربایجان و ارمنستان و اعلام حمایت از آذربایجان قدردانی نمود.


باکو: به گزارش راز نیوز| دستیار رئیس جمهوری آذربایجان در امور سیاست خارجی از مواضع پاکستان در خصوص مناقشات مرزی آذربایجان و ارمنستان و اعلام حمایت از آذربایجان قدردانی نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، حکمت حاجی اف دستیار رئیس جمهوری آذربایجان در امور سیاست خارجی روز گذشته در مصاحبه با یکی از شبکه های خبری پاکستان اظهار داشت: ما از مواضع دولت پاکستان در حمایت از آذربایجان در جریان مناقشه مرزی با ارمنستان بسیار خرسندیم.

وی با تاکید بر حل صلح آمیز مناقشات مرزی از طریق مذاکره بر اساس قطعنامه های سازمان ملل متحد افزود: ارتش ارمنستان در برخی از نقاط به عقب نشینی روی آورده است، اما همزمان در چند نقطه دیگر پیشروی داشته است.

وی گفت: طبق قطعنامه های سازمان ملل متحد ارتش ارمنستان باید مناطق اشغالی آذربایجان را ترک کند، عدم امتناع ارمنستان برای حضور در پای میز مذاکره مهمترین عامل وخامت اوضاع و تشدید تنش ها در منطقه قره باغ شده است.

ارسال نظر

 
1