خبر فوری

 
تغییر سخنگوی ارتش پاکستان
کد خبر :1470056256

16:02 1398/10/26


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاکستان,

درپی تغییرات در ارتش پاکستان، ژنرال آصف غفور سخنگوی ارتش پاکستان به عنوان فرمانده ارشد 40 بخش اوکاره منصوب شده و سرلشکر بابر افتخار به عنوان سخنگوی جدید ارتش پاکستان معرفی شده است. همچنین سرلشکر اظهر وقاص نیز به عنوان مدیرکل اطلاعات نظامی منتصب شده است. ت


 

 

لاهور: به گزارش راز نیوز| درپی تغییرات در ارتش پاکستان، ژنرال آصف غفور سخنگوی ارتش پاکستان به عنوان فرمانده ارشد  40 بخش اوکاره منصوب شده و سرلشکر بابر افتخار به عنوان سخنگوی جدید ارتش پاکستان معرفی شده است. همچنین سرلشکر اظهر وقاص نیز به عنوان مدیرکل اطلاعات نظامی منتصب شده است. تاکنون هیچگونه بیانیه رسمی از سوی ارتش پاکستان منتشر نشده و تنها اعزاز سید و یکی دیگر از خبرنگاران ارشد پاکستان در پیام های تویتری این خبر را منتشر کرده اند.
قابل ذکر است بابر افتخار سخنگوی جدید ارتش پاکستان در سال 2018 با ارتقاء رتبه درجه سرلشکری را کسب کرده بود. وی از بخش تیپ زرهی ارتش است. سرلشکر بابر افتخار پس از فارغ التحصیلی از آکادمی نظامی، فرماندهی یکی از تیپ های مهم را نیز برعهده داشته و قبل از این سمت، به فرماندهی یکی از بخش ها در ملتان مشغول بوده است.
 
از طرفی سرلشکر اظهر وقاص به عنوان رئیس جدید سازمان اطلاعاتی MI تعیین شده و وی نیز همچون بابر افتخار، مدیر عملیات نظامی بوده است.
 
 

 

ارسال نظر

 
1