خبر فوری

 
تغییر اسم گروه تروریستی تکفیری سپاه صحابه به شورای علمای سنی
کد خبر :2125220525

13:26 1400/10/13


برچسب ها : احمد لدهیانوی, افراد تکفیری, اورنگزیب فاروقی, شورای علمای سنی, عناصر تروریستی و تکفیری سپاه صحابه, گروه تروریستی سپاه صحابه, گروه تکفیری سپاه صحابه, لاهور,

گروه تروریستی سپاه صحابه که پیش از این به دلیل ممنوعیت فعالیت به اهل سنت و الجماعت تغییر اسم داده و تحت همان رهبری سابق درحال فعالیت های سیاسی و مذهبی بود، گزارش ها حاکی از آن است که مجددا به "شورای علمای سنی" تغییر اسم داده و تحت این عنوان فعالیت های سیاسی و مذهبی خود را آغاز کرده است.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| گروه تروریستی سپاه صحابه که پیش از این به دلیل ممنوعیت فعالیت به اهل سنت و الجماعت تغییر اسم داده و تحت همان رهبری سابق درحال فعالیت های سیاسی و مذهبی بود، گزارش ها حاکی از آن است که مجددا به "شورای علمای سنی" تغییر اسم داده و تحت این عنوان فعالیت های سیاسی و مذهبی خود را آغاز کرده است.

براساس جزئیات منتشر شده، به همین منظور اجلاسی در مرکز شهر جهنگ (مرکز تکفر سلفی و تکفیری) به رهبری احمد لدهیانوی رئیس شورای علمای سنی برگزار شد که در آن تصمیم به شرکت جدی در انتخابات شهرداری اتخاذ شد. در این بین به همراه معاویه اعظم نماینده مردمی این گروه تروریستی در مجلس ایالت پنجاب، دیگر رهبران این گروه تروریستی نیز حضور داشتند.

احمد لدهیانوی اظهار داشت: ما به طور کامل در انتخابات محلی شهری شرکت خواهیم کرد و نامزدهای خود را در هر حوزه انتخابیه معرفی خواهیم کرد و در این زمینه با سایر احزاب، تبادل کرسی نیز انجام خواهیم داد.

به گفته منابع، این گروه تروریستی به منظور مقابله با شورای علمای شیعه، اسم شورای علمای سنی را برای خود انتخاب کرده است. همچنین احمد لدهیانوی تماس های خود با دیگر احزاب در راستای انتخابات شهرداری را آغاز کرده است.

ارسال نظر

 
1