خبر فوری

 
 
تغییرات مجدد در کابینه دولت عمران خان/فرخ حبیب به عنوان وزیر جدید اطلاع رسانی پاکستان سوگند یاد کرد
کد خبر :43533466

14:43 1400/02/09


برچسب ها : شبلی فراز, عمران خان, فرخ حبیب, فواد چودری, نخست وزیر پاکستان, وزیر اطلاع رسانی و رسانه, وزیر علوم و فناوری,

نخست وزیر پاکستان بار دیگر با ایجاد تغییرات در کابینه دولت خود علاوه بر انتصاب فرخ حبیب نماینده پارلمان پاکستان به عنوان وزیر اطلاع رسانی و رسانه دولت پاکستان چند سمت دیگر دولتی در کابینه را نیز جابجا نموده است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نخست وزیر پاکستان بار دیگر با ایجاد تغییرات در کابینه دولت خود علاوه بر انتصاب فرخ حبیب نماینده پارلمان پاکستان به عنوان وزیر اطلاع رسانی و رسانه دولت پاکستان چند سمت دیگر دولتی در کابینه را نیز جابجا نموده است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عمران خان نخست وزیر پاکستان با انتشار احکام جداگانه فواد چودری را از سمت وزارت اطلاع رسانی و نشریه عزل و فرخ حبیب نماینده مجلس ملی پاکستان را به عنوان مقام عالی جدید این وزارت خانه منصوب نمود.

همچنین طی حکمی جداگانه عثمان دار بار دیگر به عنوان دستیار ویژه نخست وزیر در امور جوانان منصوب گردید.

علاوه بر این دکتر وقار مسعود نیز مقام دستیار ویژه نخست وزیر در امور مالی و درآمد را بر عهده گرفت.

مراسم تحلیف فرخ حبیب در کاخ ریاست جمهوری این کشور با حضور مقامات عالی رتبه دولتی و نظامی برگزار گردید و فرخ حبیب در حضور دکتر عارف علوی رئیس جمهوری این کشور به عنوان وزیر جدید اطلاع رسانی و نشریه دولت فدرال پاکستان سوگند یاد کرد.

لازم به ذکر است عمران خان نخست وزیر پاکستان هفته گذشته نیز با اعمال تغییراتی در کابینه دولت شوکت ترین را به جای حماد اظهر به عنوان وزیر خزانه داری منصوب نمود.

همچنین طبق حکم نخست وزیر پاکستان، فواد چودری وزیر علوم و فناوری و شبلی فراز وزیر اطلاع رسانی و نشریه دولت پاکستان کرسی وزارت خود را با یکدیگر جابجا نمودند.

ارسال نظر

 
1