خبر فوری

 
 
تعیین پاداش توسط دولت بلوچستان برای دستگیری عاملان حادثه تروریستی مچ
کد خبر :1589396586

13:23 1399/10/21


برچسب ها : بلوچستان, تروریست, تروریسم, داعش, شیعه, شیعیان پاکستان, شیعیان هزاره,

دولت ایالت بلوچستان برای دستگیری عاملان حادثه تروریستی مچ که منجر به شهادت معدنچیان شیعه شد، پاداش 2 میلیون روپیه ای تعیین کرده است.


کویته: به گزارش راز نیوز| دولت ایالت بلوچستان پاکستان ضمن منتشر کردن اعلامیه ای از مردم خواست افرادی که هرگونه اطلاعاتی از عاملان حادثه تروریستی مچ از توابع شهر بولان دارند را طی تماس با نیروی پلیس، گزارش خود را اعلام کنند. براساس این اعلامیه، هر شخصی که از عاملان حادثه حمله به معدنچیان (شیعه) ذغال سنگ مورخ 14 دی ماه در منطقه گشتری بخش مچ شهر بولان که منجر به جان باختن 10 معدنچی شد، اطلاعاتی دارد را گزارش دهد. همچنین در ادامه این گزارش بیان شد که علیه مهاجمان در کلانتری نصیرآباد شکایتی براساس 2020/01 درج شده است. اگر شخصی اطلاعاتی از عاملان این حمله دارد، می تواند به شماره های درج شده در اعلامیه گزارش دهد، اسامی افراد مخفی خواهد ماند و به شخص اطلاع دهنده از سوی دولت بلوچستان مبلغ 2 میلیون روپیه به عنوان پاداش پرداخت خواهد شد.

شایان ذکر است عناصر گروه تروریستی داعش مورخ فوق الذکر طی حمله به معدنچیان هزاره شیعه پس از شناسایی افراد شیعه، با بستن دستان و چشمان معدنچیان شیعه، پس از ذبح کردن با چاقوی میوه خوری، آنها را به رگبار بستند.

ارسال نظر

 
1