خبر فوری

 
 
تعرض به حسینیه ها و مساجد شیعیان توسط عناصر تکفیری و تروریستی در پاکستان
کد خبر :73249498

14:20 1399/07/01


برچسب ها : آتش, افراد تکفیری, حسینیه, حسینیه شیعیان, شیعیان پاکستان, مالوالی,

تکفیری ها روز گدشته (سه شنبه) ساعت 8 شب به وقت محلی با پاشیدن بنزین پرچم حسینه ای در روستای مالوالی را به آتش کشیدند.


پنجاب: به گزارش راز نیوز|  تکفیری ها روز گدشته (سه شنبه)  ساعت  8 شب به وقت محلی با پاشیدن بنزین پرچم حسینه ای در روستای مالوالی را به آتش کشیدند.
 طبق اطلاعات بدست آماده فردی بنام سید مجاهد حسین در کلانتری روستای مالوالی علیه اقدام نا پسند چند اشخاص ناشناس تکفیری که با استفاده از بنزین پرچم نصب شده در حسینیه را به آتش کشاندن شکایت کرده و تشکیل پرونده داد.
وی در این پرونده اظهار داشت: "سال گذشته بدلیل بارندگی شدید دیوارهای حسینیه به شدت  آسیب دید  که بر اثر آن  باعث به کنده شدن درب حسینیه شد به همین دلیل ما در عوض درب چادری  نصب کرده بودیم. وقتی من طبق معمول درحین بازگشت از مغازه خود به خانه بودم متوجه شدم چادر و پرچم به آتش کشیده شده است.
وی افزود:  دوربین مدار بسته شده موجود در آنجا تمامی صحنه ها ضبط شده است و این اشخاص تکفیری نیز صورتهایشان را پوشانده اند و قابل شناسایی نیستند.
وی از پلیس خواست تا علیه این افراد تکفیری اقدامات جدی به عمل آورند.
لازم به ذکر است این روستا، روستای بومی علامه ساجد علی نقوی از رهبران معروف گروه شیعیان است.  این حسینیه سال 1378 شب ششم محرم  مورد حمله گروهک تروریستی تکفیری قرار گرفت. تروریست های تکفیری عزاداران را به رگبار بستند که در نتیجه این تیراندازی 18 تن از عزاداران مظلوم کربلاء (ع) به شهادت رسیدند.

ارسال نظر

 
1