خبر فوری

 
 
تظاهرات گسترده ملت تشیع پاکستان علیه حمله تروریستی آمریکا به حمایت از ایران
کد خبر :158707885

15:51 1398/10/15


برچسب ها : پاکستان, پنجاب, تظاهرات, سردار حاج قاسم سلیمانی, سند, شیعه,

ملت غیور شیعه پاکستان در واکنش به حمله تروریستی آمریکا و شهادت رهبران جبهه مقاومت، روز گذشته در بیانیه ای ضمن درخواست شرکت از مردم در تظاهرات گسترده علیه آمریکا در جای جای این کشور، زمان آغاز تظاهرات را یکشنبه 15 دی ساعت 3 ظهر به وقت محلی پاکستان اعلام کردند.


 

پاکستان: به گزارش راز نیوز| ملت غیور شیعه پاکستان در واکنش به حمله تروریستی آمریکا و شهادت رهبران جبهه مقاومت، روز گذشته در بیانیه ای ضمن درخواست شرکت از مردم در تظاهرات گسترده علیه آمریکا در جای جای این کشور، زمان آغاز تظاهرات را یکشنبه 15 دی ساعت 3 ظهر به وقت محلی پاکستان اعلام کردند. گفتنی است این تظاهرات از جانب انجمن و احزابی چون : جعفریه الائنس پاکستان، مجلس وحدت مسلمین، امامیه استودنتس، انجمن عزاداری، سازمان امامیه و ملت تشیع درحال برگزاری در جای جای پاکستان هستند.  تظاهرات از ساعت اعلام شده در بیانیه با شرکت تعداد زیادی از ملت تشیع آغاز شده است.
درحال حاضر ملت تشیع درحال برگزاری تظاهرات مقابل باشگاه ملی خبرنگاران اسلام آباد، لیاقت باغ راولپندی، باشگاه خبرنگاران کراچی، متیاری، جامشورو،میرپور ماتلو، نواب شاه،میروخان  و ... هستند.
 

 

 
حجت الاسلام دوست علی لغاری طی سخنرانی در جمع تظاهرات کنندگان در شهر متیاری ایالت سند، گفت: حسینیت بدون سرخم کردن مقابل دشمنان اسلام، با قدرت هرچه تمام تر به مبارزه با آنها پرداخت. ایران، تنها نیست و ملت مسلمان در کنار آن ایستاده است، انشاءالله آمریکا شکست خواهد خورد.
 

 

 
پیج شیعه با عنوان" آفیکل شیعه میدیا " ضمن تویتی با اعلام شرکت گسترده ملت تشیع در تظاهرات علیه آمریکا و تجمع در مقابل باشگاه خبرنگاران کراچی، نوشت: درحال پیشروی به سمت کنسولگری آمریکا هستیم .
 

 

 
ناگفته نماند رهبران تظاهرات و ملت تشیع با محکوم کردن حمله تروریستی آمریکا و سر دادن شعارهایی چون مرگ بر آمریکا و اسرائیل زنده باد حسینیت ، درحال برگزاری تظاهرات گسترده هستند.
 
 
همچنین تعداد بالایی از صفحات درحال فعالیت شیعه در فیسبوک به علت نشر عکس و متن هایی در حمایت از جبهه مقاومت ، رهبران آن و محکومیت اقدامات تروریستی آمریکا، حذف شده اند.
 
 

ارسال نظر

 
1