خبر فوری

 
 
تظاهرات گسترده در سراسر پاکستان علیه انتشار محتوای اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)
کد خبر :761574743

19:56 1397/05/28


برچسب ها : پاکستان, حضرت محمد مصطفی, هلند,

خشم مردم پاکستان از اهانت هلند به پیامبر بزرگوار اسلام(ص)


 

مجلس ولایتی پنجاب با محکوم کردن انتشار تصاویر و محتوای توهین آمیز به ساحت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص)،پیش نویس طومار در محکومیت این اقدام خصمانه دولت هلند را تصویب کرد.

زندگی و سیره پیامبر عظیم الشان اسلام روشنی بخش مسیر تمامی انسان های آزاده میباشد.سیاستمدار گستاخ هلندی  با این اقدام خود دل میلیون ها مسلمان را به درد آورده است و ما از دولت جدید پاکستان خواستار قطع روابط دیپلماتیک پاکستان با هلند هستیم.

هزاران نفر از مردم مسلمان پاکستان در شهرهای لکی مروت و میانوالی،خشمگین از اقدام دولت هلند به خیابان ها ریخته و با دادن شعارهای مختلف علیه دولت هلند،نفرت و انزجار خود را از این حرکت گستاخانه و شرم آور اعلام کردند.

سخنرانان حاضر در این تظاهرات با مخاطب قرار دادن مردم گفتند که ملت پاکستان باید به منظور اظهار عشق و علاقه قلبی خود به پیامبر اسلام(ص)، باید محصولات تولید شده توسط هلند را مورد تحریم قرار دهند و دولت جدید نیز باید روابط خود با این کشور را قطع کند.

در منطقه چاغی بلوچستان نیز تحریک لبیک یا رسول الله اقدام به برگزاری تظاهرات علیه این گستاخی نمود که در این اجتماع،شرکت کنندگان با در دست گرفتن پوستر و پلاکارد هایی در حمایت و محبت به پیامبر(ص)،اقدام به دادن شعارهای مختلف در محکومیت این حرکت شرم آور دولت هلند نمودند.

شرکت کنندگان بر این عقیده اند که دولت های غربی سعی در خدشه دار کردن احساسات مسلمانان دارند و در اقدام های مختلف به ساحت مقدس نبی اکرم(ص) اهانت میکنند که هیچ اقدامی از طرف سازمان ملل و سازمان همکاری های اسلامی در محکومیت این اقدام شنیع صورت نمگیرد.

تظاهرات کنندگان از سازمان ملل خواستارند که قانونی برای مجازات توهین کنندگان به ساحت تمامی پیامبران برگزیده الهی بودند که در آن تمامی گستاخان از این قبیل به دار مجازات آویخته شوند.

این تظاهرات در پیشاور و تندو محمد خان نیز برگزار شد.

 

ارسال نظر

 
1