خبر فوری

 
 
تظاهرات گسترده جنبش حفاظت از پشتون علیه اتهامات دروغین ارتش پاکستان
کد خبر :1920054932

19:19 1398/03/07


برچسب ها : PTM, ارتش, پاکستان, تحصن, تظاهرات, جنبش تحفظ پشتون,

هزاران تن از پیروان جنبش حفاظت از پشتون PTM روز گذشته با تظاهرات گسترده خود در شهرهای مختلف کشور پاکستان و با محکوم کردن اتهام دروغین ارتش پاکستان به این جنبش، خواستار آزادی هرچه سریعتر رهبر خود شدند.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش رازنیوز، پس از درگیری بوجود آمده در روز یکشنبه میان ارتش و جنبش حفاظت از پشتون، ارتش پاکستان مدعی حمله مسلحانه جنبش حفاظت از پشتون PTM علیه ایست بازرسی ارتش واقع در منطقه خرقمار در وزیرستان و جان باختن سه تن و زخمی شدن 15 نفر به همراه نیروهای ارتشی شده است. اما محسن داور عضو مجلس ملی در پیام ویدیویی با رد کردن ادعای ارتش و خبرگزاری های پاکستان درخصوص اتهامات زده شده مبنی بر حمله مسلحانه جنبش حفاظت از پشتون به ارتش، بیان داشت که این جنبش صلح دوست بوده و خواهد ماند، هیچ کس نمی‌تواند این امر را که جنبش خسارتی وارد آورده باشد را ارائه کند. وی در پیام خود همچنین پس از این اتفاق تحصن در میرانشاه را اعلام کرد.
از طرفی نیز علی وزیر عضو مجلس ملی که در این درگیری به همراه تعدادی از افراد جنبش توسط ارتش دستگیر شده بود، صبح امروز (سه شنبه) تحویل نیروی مبارزه با تروریسم و در دادگاه CTD در منطقه بنون وزیرستان شمالی حاضر شد. وی متهم به حمله به همراه محسن داور و پیروان جنبش حفاظت از پشتون به نیروهای ارتش پاکستان است.
همچنین گفتنی است هزاران تن از پیروان جنبش حفاظت از پشتون PTM روز گذشته با تظاهرات گسترده خود در شهرهای مختلف کشور پاکستان و با محکوم کردن اتهام دروغین ارتش پاکستان به این جنبش، خواستار آزادی هرچه سریعتر رهبر خود شدند.
 

ارسال نظر

 
1