خبر فوری

 
 
تظاهرات مردم هند علیه دولت مودی
کد خبر :1195488998

12:12 1397/06/20


برچسب ها : تظاهرات, دولت, مسلمان, هند, کشتار,

مسلمانان موجود در منطقه دولت مهاراشترا، عليه، نبود امکانات رفاهی، نبود شغل های دولتی و اشغال زمین های مردم مسلمان توسط دولت، تظاهرات کردند.


مسلمانان موجود در منطقه دولت مهاراشترا، عليه، نبود امکانات رفاهی، نبود شغل های دولتی و اشغال زمین های مردم مسلمان توسط دولت، تظاهرات کردند.
طبق گزارشات رسانه های هندوستان، هزاران مسلمانان موجود در شهر پونه، عليه اقدامات تبعیض آمیز دولت مودی تظاهرات کردند. مردم مسلمان موجود در ریاست مهاراشترا در این تظاهرات نوشته هایی در دست داشتند که شامل خواسته های مردم از دولت مودی بوده است.

تظاهرات کنندگان راه های اصلی شهر پونه را مسدود کردند. مردم در طی این تظاهرات گفتند، علاوه بر عدم ثبت نام دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه ها و مدارس از جانب آموزش و پرورش، مسلمانان نمی توانند در اکثریت مشاغل، فعالیت کنند.

تظاهرات کنندگان افزودند، که به دلیل حفاظت از گاوها جان مسلمانان را می‌گیرند و به آنها حمله می‌کنند، دادگاه باید به شکایات ما رسیدگی کند.
آنها افزودند، هندو های جنونی با عنوان حفاظت از گاو های ماتا، به طور وحشیانه به مسلمانان حمله می‌کنند، باید جلوی این اعمال و رفتارهای وحشیانه گرفته شود و دولت موظف است امنیت ما را در منطقه تامین کند.
دادگاه و اداره اوقاف زمین های مردم مسلمان را توقیف کرده و بیشتر افراد را بی خانه کرده است، دولت باید رسیدگی کند. در زمان حکومت مودی، زمین های ما را اشغال کردند. زمین های وقف شده غیر قانونی ما را بازگردانید.

ارسال نظر

 
1