خبر فوری

 
 
تظاهرات شیعیان برای بازیابی افراد ربوده شده
کد خبر :615993234

19:49 1397/11/14


برچسب ها : افراد ربوده شده, پاکستان, ربودن, ربوده شدن, شیعه, مظلوم,

شیعیان کراچی برای بازیابی افراد بوده شده شیعه دست به تظاهرات زدند .


 

به گزارش راز نیوز، تعداد زیادی از خانواده ها به منظور حمایت از خانواده های افراد ربوده شده و بازیابی افراد شیعه ربوده شده در تظاهرات " سولجر بازار " شرکت کردند. در این تظاهرات، خانواده ها برای بازیابی افراد ربوده شده شیعه به نشانه اعتراض دست به اقدام تحصن غذایی زدند. شرکت کنندگان در تظاهرات تحصن غذا برای بازیابی عزیزانشان با صدای بلند خطاب به دولتمردان این کشور از خواسته خود مبنی بر بازیابی هرچه سریعتر عزیزانشان شدند. تظاهرات کنندگان همچنین طی درخواستی از تمامی شیعیان نیز خواستار همکاری و شرکت در این تظاهرات شدند .

یکی از صفحات در تویتر طی پیامی با انتقاد از دولت فعلی ابراز داشت که تاکنون بیش از 120 نفر از شیعیان ربوده شده اند. پاکستان جدید با پاکستان سابق هیچ تفاوتی ندارد. ( پاکستان جدید از شعارهای حزب PTI قبل از انتخابات بوده است.)

 

 

 

 



همچنین گفتنی است سمیر جیئند بلوچ سخنگوی جنبش ملی بلوچستان طی پیامی در تویتر با اظهار این موضوع که هر آن ممکن است نیروهای امنیتی با یورش به کمپ انجمن افراد ربوده شده کویته مقابل باشگاه خبرنگاران این شهر آن را غارت کنند گفت : سازمان های افراد ربوده شده، سازمان هایی که برای بازیابی ربوده شدگان شیعه فعالیت می کنند، بلوچ، پشتون، سندی و مهاجر همگی هوشیار باشند.

ارسال نظر

 
1