خبر فوری

 
تظاهرات دانشجویان در اسلام آباد و کراچی برای آزادی افراد ربوده شده از سوی سازمان های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :326090243

11:56 1397/08/26


برچسب ها : اسلام آباد, افراد ربوده شده, کراچی, کویته,

دانشجویان در این تظاهرات اعلام نمودند که ما برای اعلام همبستگی با کودکان و خانواده های افراد ربوده شده به خیابان ها آمده ایم که از چند روز گذشته در خیابان های سرد شهر کویته،عاجزانه خواهان بازگشت هرچه سریع عزیزانشان هستند.


 

اسلام آباد:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دی بلوچستان پست،دانشجویان پاکستانی در اعتراض به ربوده شدن شهروندان بلوچ و پشتون و اعلام همبستگی با اعضای خانواده افراد ربوده شده در شهرهای اسلام آباد و کراچی به تظاهرات پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده،تظاهرات کنندگان مشتکل از دانشجویان بلوچ،پشتون و غیره با تجمع در مقابل باشگاه مطبوعاتی اسلام آباد،تظاهرات خود را به صورت راهپیمایی آغاز کردند و پس از طی مسیر از خیابان های مختلف شهر اسلام آباد،مجددا به مقابل باشگاه مطبوعاتی بازگشتند.

در این راهپیمایی که با حضور جمع کثیری از دانشجویان صورت گرفت، تظاهرات کنندگان با اعتراض به ربوده شدن شهروندان پاکستانی توسط سازمان های اطلاعاتی پاکستان و بی خبری اعضای خانواده شان نسبت به وضعیت این افراد،خواستار آزادی هرچه فوری افراد ربوده شده توسط سازمان های اطلاعاتی شدند.

دانشجویان در این تظاهرات اعلام نمودند که ما برای اعلام همبستگی با کودکان و خانواده های افراد ربوده شده به خیابان ها آمده ایم که از چند روز گذشته در خیابان های سرد شهر کویته،عاجزانه خواهان بازگشت هرچه سریع عزیزانشان هستند.

آنها گفتند:امروز ما آنقدر درمانده ایم که برای خانواده افراد ربوده شده قادر به انجام هیچ کاری نیستیم و ما حتی نمیتوانیم خانواده این افراد را با وعده و وعید پوچ و کاذب،آنان را نسبت به بازگشت عزیزانشان امیدوار کنیم،زیرا ما از وضعیت افراد ربوده شده بی خبر هستیم و حتی نمیدانیم این افراد در قید حیات به سر میبرند و یا آنکه خدای نکرده از دنیا رفته اند.

این دانشجویان گفتند:این موضوع بسیار شرم آور و باعث تاسف است که کودکانی که باید به بازی و سرگرمیشان بپردازند،برای بازگشت عزیزانشان به خیابان ها آمده اند.

تظاهرات کنندگان با انتقاد از جام کمال وزیر ارشد ایالت بلوچستان اظهار داشتند:خانواده های افراد ربوده شده در خیابان های کویته در حال اعتراض میباشند و وزیر ارشد مشغول بازی شطرنج و اسنوکر(بیلیارد) است.

همچنین دانشجویان شهر کراچی نیز به منظور اعلام همبستگی با خانواده های افراد ربوده شده که در شهر کویته از چند روز گذشته به اعتراض پرداخته اند،به خیابان ها آمده اند و فریاد اعتراض خود را نسبت به این موضوع و ربوده شدن صدها تن از شهروندان پاکستانی اعلام نمودند.

ارسال نظر

 
1