خبر فوری

 
 
تظاهرات خانواده افراد ربوده شده بلوچ در اسلام آباد
کد خبر :363741245

13:42 1400/09/18


برچسب ها : اجلاس, اسلام آباد, افراد ربوده شده بلوچ, بستگان افراد ربوده شده, پنجاب, تظاهرات, رئیس سازمان صدا برای افراد ربوده شده بلوچ, سازمان صدا برای افراد ربوده شده بلوچ,

سازمان صدا برای افراد ربوده شده بلوچ برای اعتراض به ربوده شدن افراد ربوده شده بلوچ، اقدام به برگزاری تظاهرات در اسلام آباد کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | سازمان صدا برای افراد ربوده شده بلوچ برای اعتراض به ربوده شدن افراد ربوده شده بلوچ، اقدام به برگزاری تظاهرات در اسلام آباد کرد.

خانواده افراد ربوده شده بلوچ، دانشجویان، اعضای گروه های سیاسی و سازمان های حقوق بشر در این تظاهرات که به ریاست سمی بلوچ رئیس سازمان صدا برای افراد ربوده شده بلوچ از باشگاه خبرنگاران اسلام آباد آغاز شد و در چهارراه دی پایان یافت، شرکت کردند.

تظاهر کنندگان در این تظاهرات اعلام کردند که 10 ماه پیش پس از برگزاری تظاهرات در اسلام آباد برای اعتراض به ربوده شدن افراد ربوده شده بلوچ، مسئولان دولت پاکستان ما را با وعده دروغ فریب داده و به بلوچستان بازگرداندند. با این وجود ربوده شدن مردم بلوچ همچنان ادامه داشته و هیچ پیشرفتی در این زمینه حاصل نشده است.

تظاهر کنندگان همچنین اعلام کردند که ما برای آزادی اعضای خانواده های خود از هر اقدام قانونی استفاده کرده و اعتراضات امروز ما نمایانگر این است که نمایندگان مردم در پارلمان و دادگاه ها هیچ تلاشی برای آزادی افراد ربوده شده بلوچ نکرده اند.

همچنین پس از این تظاهرات، خانواده های افراد ربوده شده بلوچ فردا در یک اجلاس همزمان با روز جهانی حقوق بشر به منظور آزادی افراد ربوده شده بلوچ شرکت خواهند کرد.

ارسال نظر

 
1