خبر فوری

 
 
تظاهرات جماعت اسلامی پاکستان علیه گرانی در لاهور پنجاب
کد خبر :950685448

21:31 1398/03/26


برچسب ها : پاکستان, تظاهرات, جماعت اسلامی, گرانی,

سناتور سراج الحق رهبر جماعت اسلامی پاکستان امروز تظاهراتی علیه گرانی در شهر لاهور انجام داد. وی با بیان اینکه تظاهرات ما برای آزادی کسی نیست بلکه علیه گرانی است، ابراز داشت: حزب تحریک انصاف PTI (دولت فدرال) طی پنج سال گذشته وعده هایی به مردم داده است که پس از رسیدن به قدرت نتوانست به آنها عمل کند.


لاهور: به گزارش رازنیوز، سناتور سراج الحق رهبر جماعت اسلامی پاکستان امروز تظاهراتی علیه گرانی در شهر لاهور انجام داد. وی با بیان اینکه تظاهرات ما برای آزادی کسی نیست بلکه علیه گرانی است، ابراز داشت: حزب تحریک انصاف PTI (دولت فدرال) طی پنج سال گذشته وعده هایی به مردم داده است که پس از رسیدن به قدرت نتوانست به آنها عمل کند.
جماعت اسلامی امروز (یکشنبه) از ریگل چوک تا چیئرنگ کراس مال رود راهپیمایی اعتراض آمیزی انجام داد، تظاهرات کنندگان با در دست داشتن نوشته هایی علیه گرانی، غلامی پاکستان مقابل IMF، عدم وجود اشتغال و بودجه تصویب شده، شعار هایی نیز سر دادند.
سراج الحق طی سخنرانی در این تظاهرات تصریح داشت: اعتراض و تظاهرات ما برای آزادی هیچ یک از شخصیت های سیاسی مفسد نیست، تظاهرات جماعت اسلامی علیه گرانی و کارکرد و سیاست های ناقص حزب حاکم است. دلار به بالاترین نرخ خود در تاریخ یعنی 157 روپیه رسیده است، و قیمت مایحتاج ضروری چون بنزین، شکر، آرد، سیمان، کتاب، کرایه ها و غیره به شدت افزایش یافته است. عمران خان، با برکناری اسد عمر وزیر اسبق خزانه داری منتخب، یکی از غلامان صندوق بین المللی پول IMF را به این سمت درآورده و کلید های خزانه را به او داده است. حزب حاکم قبل از پیروزی وعده های زیادی به مردم داده بود، اما نتوانسته است به آنها عمل کند و تغییری در کشور ایجاد سازد. وی همچنین اعلام کرد در تاریخ یکشنبه 2 تیر ماه نیز در شهر فیصل آباد علیه گرانی تظاهرات انجام خواهد داد.

ارسال نظر

 
1