خبر فوری

 
 
تصویب پیش نویس اصلاحیه بند قانون نظامی توسط کابینه دولت فدرال پاکستان
کد خبر :762494561

18:14 1398/10/11


برچسب ها : ارتش پاکستان, ژنرال باجوا, فرمانده ستاد ارتش پاکستان,

کابینه دولت فدرال پاکستان طی جلسه اضطراری ظهر امروز ساعت 14:00 به وقت محلی اسلام آباد به ریاست عمران خان، پیش نویس لایحه اصلاحی به منظور تمدید مدت خدمت ژنرال قمر جاوید باجوا (فرمانده کل ستاد ارتش پاکستان) را تصویب کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| کابینه دولت فدرال پاکستان طی جلسه اضطراری ظهر امروز ساعت 14:00 به وقت محلی اسلام آباد به ریاست عمران خان، پیش نویس لایحه اصلاحی به منظور تمدید مدت خدمت ژنرال قمر جاوید باجوا (فرمانده کل ستاد ارتش پاکستان) را تصویب کرد.
دولت فدرال پاکستان برای تمدید مدت خدمت ژنرال قمر جاوید باجوا پیش نویس لایحه اصلاحی را آماده کرد که این لایحه مورد تصویب کابینه قرار گرفت و امکان ارائه این لایحه در روز پنجشنبه به پارلمان وجود دارد.
طبق گزارش منابع، در پیش نویس به طور صریح از حق قانونی تمدید زمان خدمت ژنرال حمایت شده و این اصلاحیه در بند قانون نظامی ارتش پاکستان مطابق با دستورات دیوان عالی کشور انجام شده است.
دیوان عالی کشور، از دولت خواسته بود تا اصلاحیه در بند قانون نظامی ارتش درخصوص تمدید زمان خدمت ژنرال باجوا را طی 6 ماه ارائه دهد، در غیر این صورت ژنرال باجوا بازنشست خواهد شد و تا آن زمان دیوان عالی به طور مشروط زمان خدمت فرمانده ستاد ارتش پاکستان را برای مدت شش ماه تمدید کرده بود.

ارسال نظر

 
1