خبر فوری

 
 
تصمیم پاکستان برای ارائه روادید پنج ساله به بازرگانان و گردشگران دارای تابعیت آمریکا
کد خبر :1236485276

03:05 1398/03/14


برچسب ها : آمریکا, پاکستان, پاکستان و آمریکا, روادید, ویزا,

دولت پاکستان اعلام نموده است برای تمامی بازرگانان و گردشگران دارای تابعیت آمریکا، روادید ویزا با اعتبار 5 ساله را صادر خواهد نمود و به تبع آن دولت آمریکا نیز برای شهروندان پاکستان روادید 5 ساله را ارائه خواهد داد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز دولت پاکستان اعلام نموده است برای تمامی بازرگانان و گردشگران دارای تابعیت آمریکا، روادید ویزا با اعتبار 5 ساله را صادر خواهد نمود و به تبع آن دولت آمریکا نیز برای شهروندان پاکستان روادید 5 ساله را ارائه خواهد داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، وزارت خارجه پاکستان با انتشار بیانیه ای به تمامی تجار و بازرگانان و گردشگران دو کشور این مژده را داد که می توانند از این پس از روادید ویزا با اعتبار 5 ساله برخوردار شوند.

گفته می شود این سیاست گذاری جدید در بخش صدور روادید ویزا، بر اساس برنامه جامع عمران خان نخست وزیر پاکستان برای گسترش بخش گردشگری اعمال گردیده است و از این پس تسهیلات روادید فرودگاهی نیز برای گردشگران خارجی قابل ارائه خواهد بود.

بر اساس سیاست های جدید صدور روادید اعلام شده از سوی دولت پاکستان گردشگران 50 کشور دنیا و تجار و بازرگانان 95 کشور دنیا قادر به دریافت روادید فرودگاهی خواهند بود.

لازم به ذکر است شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در جریان سفر به کویت در دیدار با شیخ خالد الجراح الصباح معاون نخست وزیر این کشور از وی خواستار تجدید نظر در سیاست های ارائه روادید برای شهروندان پاکستانی شده بود.

وی افزود: بیش از 100 هزار شهروند پاکستانی مشغول به کار در بخش های مختلف کویت هستند و سیاست های سخت گیرانه دولت کویت در صدور روادید ویزا باعث ایجاد مشکلات برای نیروهای کار پاکستانی گردیده است.

ارسال نظر

 
1